پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجار‌ها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آن‌ها آنتن نخواهد داد.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
باشگاه استقلال فعالیت سرپرست مدیرعاملی این تیم در فضای مجازی را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سازمان لیگ فوتبال ایران نامه منتسب به این نهاد در خصوص استعلام باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از انتشار مطالب جعلی و بی‌اساس درباره منطق انتخاب سفیر کشورمان در جمهوری ارمنستان و نیز سوابق کاری وی و بازنشر آن در گروه های مختلف ابراز تاسف کرد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
پیمان جبلی درباره پناهندگی برادر خود اظهار داشت: این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش‌ها و رویش‌ها است.
اظهارات او را دیدم و البته مطمئن نیستم چقدر از این اظهارات ارادی بوده و این اتفاقات طبیعی است.
روابط عمومی سازمان زندان‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در تمام زندان‌های کشور، زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند و علاوه بر اینکه مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم صورت می‌گیرد، نحوه نگهداری این افراد نیز به صورت شبانه‌روزی مورد نظارت قرار دارد.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
سخنگوی نیروهای مسلح در واکنش ‌به بلوف‌زنی مسئولان آمریکایی، انگلیسی و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ