در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلسون جونیور فصل گذشته با قراردادی 210 هزار دلاری به سپاهان اضافه شده است.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
لیونل مسی با قراردادی به ارزش 60 میلیون دلار در سال در اینترمیامی معرفی شد.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
گوگل برای حفظ وضعیت خود در بازار هند از دادگاه عالی این کشور خواسته حکم پرداخت جریمه ۱۶۱.۹ میلیون دلار و تغییر شیوه قراردادهای شرکت با سازندگان تجهیزات طرف ثالث را لغو کند.
کیهان نوشت: با امضای قرارداد‌های جدید و راه‌اندازی کریدور‌های ریلی و آبی، پیش‌بینی می‌شود که سطح معاملات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک به بیش از ۵ میلیارد دلار برسد.
آمریکا قراردادی ۱.۲ میلیارد دلاری را برای تحویل سیستم های موشکی ناسامس به اوکراین منعقد کرده است.
موسسه ترامپ (شرکت خانوادگی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا) قراردادی ۱.۶ میلیارد دلاری با یک شرکت عربستانی به امضا رساند.
شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی ۷۰ میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
اسناد منتشرشده در گزارش صداوسیما نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» از فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب قراردادهایی به ارزش صدها هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است. این گزارش صداوسیما را ببینید.
شرکت‌های تسلیحاتی صهیونیستی قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب منعقد کرده‌اند.
محمدرضا خانزاده مدافع ایرانی با عقد قراردادی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار به تیم باشوندارا کینگز، مدافع عنوان قهرمانی لیگ بنگلادش پیوست.
پس از آنکه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امباپه را برای ماندن تحت فشار قرار داد، مرد فرانسوی با قراردادی چند میلیون دلاری برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ موافقت کرد
تلویزیون دولتی روسیه، شبکه اول تلویزیون روسیه و شبکه MATCHTV حقوق پخش تلویزیونی دیدار‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر را با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیون دلار از فیفا خریدند.
لبرون جیمز قراردادی برای ۲ سال بیشتر با باشگاه لس‌آنجلس لیکرز با حقوقی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار بسته است.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو منبع آگاه اعلام کردند ایتالیا در آستانه بستن قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار با اینتل برای تأسیس کارخانه بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی‌های پیشرفته در این کشور است.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ