پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
درآمد سه ماهه مالی دوم اپل به کمک فروش قوی تر از حد انتظار آیفون، فراتر از انتظارات وال استریت شد اما مجموع فروش این شرکت برای دومین سه ماهه متوالی، کاهش یافت.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
درآمد تبلیغات از نتایج جستجوی گوگل در حدود سه چهارم از درآمد سالانه ۲۸۳ میلیارد دلاری آلفابت شرکت مادر کوگل را شامل می‌شود. اگر کاربران شروع به استفاده از چت بات‌های هوش مصنوعی برای یافتن پاسخ پرسش‌های شان به جای جستجو در گوگل کنند چه اتفاقی برای آن منبع درآمد رخ خواهد داد؟
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
با وجود آنکه طبق لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمد حاصل از عوارض سفر باید سه هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان باشد، اما هنوز سهم صنعت گردشگری از مجموع این درآمد مشخص نشده است.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
درآمد ناخالص دشان با احتساب تمام دریافتی‌ها سالانه سه میلیون یورو بوده است.
روابط عمومی صداوسیما در بیانیه‌ای خبر درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی شبکه سه از پخش جام جهانی را تکذیب کرد.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
سه بازیکن تیم ملی اعزامی به جام جهانی قطر با قرار گرفتن در فهرست نهایی این تیم رکورد بیشترین تعداد حضور در جام های جهانی را با یک ملی پوش سابق شریک شدند.
پس از آن اشتباه عجیب امین قاسمی‌نژاد پس از سه مسابقه غیبت بالاخر در ترکیب گل‌گهر سیرجان دیده شد.
یک فعال سیاسی نوشت: چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟
خزانه پرسپولیس همچنان در انتظار رقم بیش از سه میلیون دلاری حاصل از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.
علی فتح‌الله زاده در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات پیرامون حقوق نجومی محمدرضا ساکت پاسخ داده است.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ