در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.
آمریکا یک قرارداد ۱۱۸ میلیون دلاری تسلیحاتی برای خرید سیستم های دفاع هوایی برای اوکراین امضا کرده است.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
رئیس‌جمهور در مراسم روز کار و کارگر گفت: افراد شاغل باید بدانند تا چه زمانی می‌توانند براساس پایداری شغل‌شان، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
دومین مرحله از قرارداد احیای چاه‌های نفتی کشور با امضای رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و نماینده چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی تنفیذ شد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و سه نهاد را به ادعای تامین مالی برنامه تسلیحاتی کره شمالی در فهرست تحریم قرار داد.
دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه نقض تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی، ۹ شرکت فعال در بخش نفت و پتروشیمی را هدف تحریم قرار داد.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق،سازمان بنادر ودریانوردی گفت:سرمایه گذارخارجی در بنادر وجود دارد واینکه سرمایه گذاران خارجی چه کشورهایی هستندبا وجودتحریم‌ها نمی‌توان نامی از آنها آوردومحرمانه است
گوگل برای حفظ وضعیت خود در بازار هند از دادگاه عالی این کشور خواسته حکم پرداخت جریمه ۱۶۱.۹ میلیون دلار و تغییر شیوه قراردادهای شرکت با سازندگان تجهیزات طرف ثالث را لغو کند.
کیهان نوشت: با امضای قرارداد‌های جدید و راه‌اندازی کریدور‌های ریلی و آبی، پیش‌بینی می‌شود که سطح معاملات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک به بیش از ۵ میلیارد دلار برسد.
آمریکا قراردادی ۱.۲ میلیارد دلاری را برای تحویل سیستم های موشکی ناسامس به اوکراین منعقد کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
اسناد منتشرشده در گزارش صداوسیما نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» از فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب قراردادهایی به ارزش صدها هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است. این گزارش صداوسیما را ببینید.
شرکت‌های تسلیحاتی صهیونیستی قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب منعقد کرده‌اند.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ