لیونل مسی با قراردادی به ارزش 60 میلیون دلار در سال در اینترمیامی معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق‌ستاره آرژانتینی اینتر میامی می‌گوید از پیوستنش به این تیم آمریکایی بسیار خوشحال و راضی است.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
شادی پس از گل لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، پیش از پیوستن به اینترمیامی به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود که هری کین را به خدمت بگیرد.
رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.
سرمربی گرمیوی برزیل می‌گوید اشتیاق لوئیس سوارز، بازیکن این تیم، برای پیوستن به اینترمیامی و هم‌تیمی‌ شدن با لیونل مسی برای گرمیو دردسرساز شده است.
دنبال‌کنندهای اینستاگرام باشگاه اینترمیامی ظرف مدت کوتاهی از پیوستن لیونل مسی به این تیم به 10 میلیون نفر رسید و از اینستاگرام باشگاه اینتر پیشی گرفت.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، گفت که لیونل مسی با پیوستن به اینتر میامی، در لیگ آمریکا کار آسانی نخواهد داشت.
خبر پیوستن آردا گولر به رئال مادرید در صفحه توییتر رئال از رکورد لایک خبر پیوستن مسی به پی اس جی نیز گذر کرد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی، ادامه حضور کریستیانو رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.
در حالی که از بارسلونا و الهلال یا الاتحاد عربستان به عنوان مقاصد آینده لیونل مسی صحبت می‌شد او به صورت رسمی به تیم اینتر میامی پیوست.
لیونل مسی به اینتر میامی خواهد پیوست و بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا را به بازگشت پراحساس به بارسلونا و پیشنهاد پر زرق و برق عربستانی‌ها ترجیح داده است.
روزنامه عکاظ مدعی است که لیونل مسی پس از امضای قرارداد با الهلال، ظرف 48 ساعت آینده نیز وارد ریاض می شود.
پدر لیونل مسی با پیوستن این بازیکن به الهلال عربستان موافقت کرد.
رئیس باشگاه عربستانی الهلال به شایعات گسترده درباره پیوستن لیونل مسی به این باشگاه در تابستان پیش رو واکنش نشان داد.
بحث بازگشت لیونل مسی به لالیگا و حضور دوباره در بارسلونا، پیوستن جود بلینگام به رئال و پیروزی پرگل اتلتیکو مادرید تیتر یک امروز روزنامه‌های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
یک خبرنگار عربستانی مدعی شد که رونالدو به مدیران باشگاه النصر اعلام کرده در صورت پیوستن لیونل مسی به الهلال، عربستان را ترک خواهد کرد.
روزنامه عکاظ مدعی شد که پدر مسی روز گذشته از اقامت گاه لیونل برای حضور در ریاض و پیوستن به یکی از تیم های این کشور بازدید کرده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر بحث حضور لیونل مسی در الهلال هم با جدیت مطرح است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ