بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی و حریق وانت پراید در محدوده خیابان دماوند ـ سه راه آزمایش و فوت راننده این خودرو خبر داد.
کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه‌ از سه مصدوم در حادثه واژگونی پراید در محور هرسین به نورآباد خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پراید به دلیل سرعت بالا خبرداد و گفت: نبستن کمربند ایمنی جان راننده ۲۰ ساله را گرفت.
بهارستان- تصادف خودرو پراید در شهر صالحیه موجب مصدومیت دو نفر شد.
پردیس- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از واژگونی پراید در « تونل سلام» خبر داد و گفت: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: راننده ۲۰ ساله پراید بر اثر سرعت بالا فوت کرد.
فرمانده یگان امداد تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته و دستگیری یک سارق خودرو خبر داد.
سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پراید در جنوب تهران خبر داد.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
نماینده موافق استیضاح وزیر صمت بابیان اینکه وعده‌ها در مورد سامانه فروش یکپارچه خودرو محقق نشد، گفت: پراید از رده خارج شده آرزوی مردم شده است.
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: تا چه زمانی می‌خواهیم به این بهانه که می‌خواهیم تولید خودرو را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزیر صمت با موافقت خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو به تورم دامن زده و باید استیضاح شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز در مسیر بزرگراه رسالت به غرب یک دستگاه سواری پراید به دلیل سرعت زیاد واژگون شد.
نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی برخورد پراید با پل خبر داد.
شاهرود- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در محور میامی به سبزوار محدوده میاندشت دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۴محور ایوانکی_شریف آباد باعث جان باختن یک هموطن شد، گفت: از ابتدای مرداد جاری ۱۵نفر در جاده‌های استان جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ