این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
شاید بسیاری از تماشاگران استقلال و پرسپولیس علاقه‌ای به کسب پیروزی با اشتباه داوری به سود تیم‌شان نداشته باشند.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت.
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
هیچ وقت نگفته ام که از بازگشت به استقلال پشیمان هستم. حضور در استقلال همیشه باعث افتخار من است
انتشار یک تصویر جالب در رسانه رسمی باشگاه استقلال فضای شاداب تمرینات این تیم را به خوبی نمایش می‌دهد.
باشگاه استقلال با انتشار سه فریم عکس مدعی شده یک خطای پنالتی دیگر در کرمان به سود این تیم گرفته نشده است.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
سیلوا در بازی با سپاهان یک روز کم اشتباه را پشت سر گذاشت اما اتفاقات در جریان بازی به سود او و استقلال نبود.
علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با سفر به ترکیه بخشی از مطالبات باشگاه استقلال از انتقال الهیار صیادمنش (170 هزار دلار) به تیم هال سیتی را دریافت کرد.
بازیکنان سابق استقلال در لیگ سوئد به میدان می‌رود و با یک حرکت ویژه اهالی فوتبال در این کشور را شوکه کرده است.
مصاف استقلال – نساجی در سوپر جام با همه حواشی و حرف و حدیث ها با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید و شاگردان ساپینتو جام قهرمانی را در اختیار گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.
دقایقی قبل وقوع یک حادثه مسلحانه در خیابان طالقانی تهران به مأموران پلیس تهران بزرگ گزارش شد تا کمی بعد خبر برسد که این درگیری در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صورت گرفته و طی آن، شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران و شهروندان کرده است.
یک سود شیرین و حرفه‌ای در راه جیب استقلال!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ