اندیشمند مطرح روس با اشاره به اینکه جهان اکنون در برابر یک ۲ راهی سرنوشت‌ساز ایستاده، تاکید کرد که قطب اسلامی، می‌تواند در جهان چندقطبی آینده نقش ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلوونی در آستانه قهرمانی در جام واگنر لهستان قرار گرفت.
صادق صادقی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر پیش‌رو، لباس طلایی‌پوشان آبادانی را بر تن می‌‎کند.
دستیار پیشین زلنسکی با انتقاد از بی‌کفایتی وی اعلام کرد که دولتمردان اوکراین صرفا با حمایت غرب حضور دارند؛ وگرنه هیچ‌گونه پشتوانه مردمی ندارند. کشور در لبه فروپاشی اقتصادی قرار دارد.
هیچکس از تغییرات گسترده مونیخ در امان نیست و بعد از لئون گورتسکا اکنون یوشوا کیمیچ نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
مجتبی حسینی در این فصل با جمع‌آوری بازیکنان جوان، اکنون آنها را در قامت ستاره بازار نقل و انتقالات می‌بیند.
یک مقام پنتاگون با هشدار به سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ سفید در اوکراین و تایوان اذعان کرد که آمریکا سیاست نظامی هیتلر را در پیش گرفته و فروپاشی دلار و ذخایرش به زودی گریبانش را می‌گیرد.
سفر مسی به عربستان زلزله بزرگی در پاری‌سن‌ژرمن ایجاد کرد، اما حتی قبل از آن هم، باشگاه در آستانه فروپاشی بود و نیاز به یک جرقه داشت تا از هم بپاشد.
شورای نگهبان همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
فروپاشی قانون، از هم پاشیدگی ارتش، تشکیل ائتلاف های شکننده، اعمال سرکوب، وخامت اقتصادی و افزایش مهاجرت در رژیم صهیونیستی برخی از نشانه های سقوط این رژیم است.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملا بحرانی شود.
نماینده پیشین مجلس گفت: اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است و رابطه دولت – ملت تقریباً قطع است و حتی به نوعی در تناقض و جدال با هم هستند.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
محمد فاضلی به اظهارات یامین پور که گفته بود "اروپا در آستانه فروپاشی است و ما وارث جهان خواهیم شد" واکنش نشان داد.
آستانه مبارکه بی‌بی زینب خاتون‌ خواهر امام رضا (ع)
یامین پور نوشت: برنده کسی است که در راند آخر مشت آخر را می‌زند. اروپا در آستانه فروپاشی است و قیمت سوخت در فرانسه ۲۲ برابر شده است. ما مشت آخر را به آمریکا می‌زنیم و وارث جهان خواهیم شد.
قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت
نهاد ضد جاسوسی آلمان پیش بینی برگزاری اعتراضات گسترده به افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی را در این کشور اروپایی کرده است.
شرکت تولید کننده نرم افزار جاسوسی پگاسوس به دلیل بدهی های انباشته و شکایت بسیاری از کشورها علیه آن، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ