شرکت تولید کننده نرم افزار جاسوسی پگاسوس به دلیل بدهی های انباشته و شکایت بسیاری از کشورها علیه آن، در آستانه فروپاشی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
یک کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: اخیراً در داخل سرزمین‌های اشغالی عناصر اصلی ارتش قوانین را زیر پا گذاشته‌ و در تظاهرات مخالفین شرکت کرده‌اند که حیات این رژیم را به خطر خواهد انداخت.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
ارتش رژیم صهیونیستی از مشارکت خود در رزمایش «شیر آفریقایی» در مراکش برای نخستین بار خبر داد.
یک حزب مراکشی مخالفت شدید خود را با دعوت رژیم صهیونیستی برای شرکت در مراسم سالگرد تشکیل این رژیم جعلی، اعلام کرد.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
منابع عبری امروز شنبه از حمله سایبری علیه دو شرکت امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع عبری از حمله سایبری به سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
وزیر صنایع دفاع جمهوری آذربایجان با رئیس شرکت صهیونیستی «اروناتیکس» در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ایدکس-۲۰۲۳» دیدار کرد.
ده‌هاشرکت فعال در حوزه فناوری رژیم صهیونیستی از مشارکت کارمندان خود در اعتصاب خبر دادند.
ساکنان غزه با شرکت در یک تجمع، اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
جمعی از فعالان حقوق بشری در اعتراض به حمایت یک شرکت تسلیحاتی اسکاتلندی از رژیم صهیونیستی، بر روی دیوارهای آن شعارهای ضدصهیونیستی نوشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قطر پیشنهاد همکاری با شرکت ارتباطات این رژیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ رد کرد.
اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی فردا دوشنبه برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ، راهی مصر می شود.
کابینه رژیم صهیونیستی با استخراج گاز از میدان گازی کاریش توسط شرکت «انرژین» موافقت کرد.
شرکت کنندگان در کنفرانس سالیانه علمای یمن بر دفاع از مسائل محوری امت اسلامی و در رأس آن آرمان فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
به‌دنبال حمله سایبری به یک شرکت صهیونیستی سازنده پهپاد، اطلاعات حساس پرسنل این شرکت به سرقت رفت.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.
شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.
شرکت سایبری سلبریت رژیم صهیونیستی یک فناوری هک تلفن همراه به پلیس اوگاندا فروخته است.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ