شورای نگهبان همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم را وخیم عنوان کرد.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می یابد.
دونده لبنانی که به علت هم گروه شدن با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی در لهستان انصراف داده بود، بر پایبندی به راه مقاومت تأکید کرد.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند، اما اکنون در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.
مسئولان تونس در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر انجام مبادلات تجاری میان تونس و تل آویو، تاکید کردند که به ممنوعیت مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی متعهد هستند.
ایالات متحده به دنبال محافظت از عربستان‌ و رژیم صهیونیستی بوده تا از این طریق انرژی آنها را دریافت و فروش تسلیحات خود به این دو بازیگر را تضمین کند که البته در این مسیر با شکست مواجه شده‌است
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
تولیت آستان بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اضمحلال ستم در مکتب پیامبر(ص) و اهل بیت مکرمش جز از مسیر سرخ عاشورا ممکن نیست.
سخنگوی جنبش«حماس» با اشاره به ترور شماری از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.
مروری بر جایگاه شهید جعبری، نشان می دهد رژیم صهیونیستی از مسیر نظامی جهاداسلامی در نوارغزه بسیار نگران و واهمه دارد، لذا حاضر است در شرایطی هزینه نبردی جدی و پیشدستانه را پرداخت کند.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
بر اثر شدت طوفان و باد یک جایگاه پمپ سوخت در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منفجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ