جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
مراسم ختم مادر اسحاق جهانگیری، عصر روز شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد./
یک منبع امنیتی افغان از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجاری خبر دادند که مجلس ختم معاون والی ولایت بدخشان در شمال این کشور را هدف قرار داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسری که در جریان یک رابطه عاشقانه سه ضلعی مرتکب جنایت شده بودند، خبر داد.
دامغان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد.
مراسم بزرگداشت و ختم مادر سعید حجاریان برگزار شد.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
یک قاضی آمریکایی روز سه شنبه دو شرکت حقوقی برجسته ایالات متحده را برای رسیدگی به ادعاهای کاربران علیه فیس‌بوک منصوب کرد.
تصور می‌شد که ماکرون تلاش می‌کرد تا عذر مشابهی مانند جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به دست آورد، که هم در مراسم و هم در تشییع جنازه با ماشین زرهی رسمی خودش موسوم به «The Beast» شرکت کند.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین در مسجد حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی درگذشته است.
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی فوت کرده است.
حسینی گفت: نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.
روز گذشته برای آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی اسپانیا، حادثه رانندگی رخ داد که به خیر گذشت.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
استارت انفجاری مهدی تارتار برای جدا کردن بازیکنانش در یک درگیری شدید، آخرین پرده از بازی مس کرمان - ذوب‌آهن بود.
فولاد نیز به ذوب آهن اضافه شده تا پرسپولیس در پرونده سینا اسدبیگی سایه دو شکایت را بالای سر خود ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ