سفر مسی به عربستان زلزله بزرگی در پاری‌سن‌ژرمن ایجاد کرد، اما حتی قبل از آن هم، باشگاه در آستانه فروپاشی بود و نیاز به یک جرقه داشت تا از هم بپاشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
هوادار اینتر میامی برای تماشای لیونل مسی 1200 مایل سفر کرد اما تنها شاهد شکست تیمش بود.
یک هوادار آمریکایی لیونل مسی بدون اطلاع از اینکه فوق ستاره هنوز در تعطیلات است، 2 هزار کیلومتر را طی کرد تا به فیلادلفیا، محل بازی اینتر میامی (تیم جدید مسی)، برود.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
عذرخواهی مسی از سفر بدون اجازه به عربستان
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
لیونل مسی پس از سفر بدون مجوز به عربستان، دو هفته از حضور در تمرینات و بازی‌های پی اس جی محروم شده و این محرومیت از امروز اجرا می‌شود.
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان، با انتشار تصاویری از سفر لیونل مسی به این کشور ابراز خوشحالی کرد.
سفر خانوادگی مسی به عربستان حسابی خبرساز شده است.
باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیر ضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت.
باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل سفر هماهنگ نشده به عربستان، دو هفته نمی‌تواند تیم اول این باشگاه را همراهی کند.
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
یک مقام سعودی از سفر کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پدر لیونل مسی، به همراه پسرش رودریگو پس از گذراندن چند روز در عربستان به پایتخت کاتالونیا بازگشت.
خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، شب گذشته و پس از عدم توافق با مدیران پاری سن ژرمن به بارسلونا سفر کرده است.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
کاپیتان آرژانتین هنوز جش قهرمانی جام جهانی در کشورش را به پایان نرسانده، بازی این هفته پاریس مقابل استراسبورگ را از پای تلویزیون تماشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ