امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلوونی در آستانه قهرمانی در جام واگنر لهستان قرار گرفت.
صادق صادقی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر پیش‌رو، لباس طلایی‌پوشان آبادانی را بر تن می‌‎کند.
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ اقدامی برای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود در لیگ بیست و سوم نکرده است.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
در آستانه سرمربیگری استقلال، نکونام عکس با علی کریمی را از صفحه‌اش حذف کرد
هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیمهایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
بوروسیا دورتموند علاوه بر صدرنشینی در بوندسلیگا از رشد سهامش در بورس هم خوشحال است.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که مناسبات مسکو و آمریکا بر لبه پرتگاه قرار دارد و دو کشور در آستانه یک درگیری مسلحانه آشکارند، اما مسکو برای اجتناب از وقوع آن تلاش می‌کند.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
باخت ریورپلاته برابر فلومیننزه انتقادها از عملکرد این تیم را افزایش داد و باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار حساس این تیم برابر بوکا جونیورز شد.
اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است، این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.
قهرمانی احتمالی ناپولی در سری آ باعث شده مسئولان شهری ناپل به فکر ایجاد محدودیت در خرید و فروش نوشیدنی ها و مواد آتش زا بیفتند.
اندیشمند مطرح روس با اشاره به اینکه جهان اکنون در برابر یک ۲ راهی سرنوشت‌ساز ایستاده، تاکید کرد که قطب اسلامی، می‌تواند در جهان چندقطبی آینده نقش ایفا کند.
دراگان اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری در تیم جوانان کرواسی را دریافت کرده است.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
مارکوس رشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی امروز برابر اورتون، احتمالا بازی پنجشنبه مقابل سویا را از دست خواهد داد.
مارکوس رشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی امروز برابر اورتون، احتمالا بازی پنجشنبه مقابل سویا را از دست خواهد داد.
عثمان دمبله دیشب در ورزشگاه لایت و در حال تماشای بازی ساندرلند-شفیلدیونایتد، از لیگ چمپیونشیپ فوتبال انگلیس دیده شد.
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
باشگاه فولاد اعلام کرد که با استعفای جواد نکونام موافقت کرده است.
آستانه مبارکه بی‌بی زینب خاتون‌ خواهر امام رضا (ع)

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ