محمد فاضلی به اظهارات یامین پور که گفته بود "اروپا در آستانه فروپاشی است و ما وارث جهان خواهیم شد" واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
اندرسون تالیسکا ترجیح داد پاسخ سوال «نیمار یا رونالدو؟» را با سیاست بدهد.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی‌پور و گزارشگر یزدی که پاسخ جالب عادل به سوال گزارشگر یزدی باعث خنده هر دو نفر شد در فضای مجازی وایرال شده است.
سرمربی پورتو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال جام حذفی، پاسخ جالب توجهی به سوال یکی از خبرنگاران داشت.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را در سرزمین وحی را تشریح کرد.
عبدالرشید سعداله یف در پاسخ به یک سوال چالش برانگیز از سوی خبرنگار روسی برای حسن یزدانی و دیوید تیلور کری خوانی کرد.
سرزعیم درباره دلایل اخراجش به سایت دیده‌بان عنوان کرد: «یک‌سری علت‌های به نظر من نامعقول عنوان شد که چندان هم جالب نبود.» او در پاسخ به این سوال دیده‌بان ایران مبنی بر اینکه آیا اخراج وی به دلایل اعتراضات اخیر بوده است، گفت: «خیر، به اعتراضات اخیر ربطی نداشت و اصلا سیاسی نبود؛ مربوط به اتفاقات درون دانشکده‌ای بوده است.»
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اوزیل، در واکنش به سوالی که بازی در کنار کریس رونالدو چگونه بوده است، پاسخ جالب توجهی داد.
وزیر ورزش عربستان از سوال عجیب کریستیانو رونالدو و پاسخ جالب او سخن به میان آورد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، به هواداری که از او درباره شایعات درباره قصدش برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه سوال کرد پاسخی جالب داد.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال تنش آمیز خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت گفت: چقدر پول می دهید تا پاسخ شما را بدهم.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
اما آنچه در این میان رخ داد وحدت مواضع اعلامی از سوی اکثر نمایندگان و مسئولان در مورد موضوعات بیان شده در این جلسه غیرعلنی بود البته به جز یک مورد که تاحدی به محل سوال و حتی حاشیه سازی تبدیل گردید.نکته جالب توجه این است که در هنگام تصویب «برجام» در مجلس «نهم» در مهرماه 1394 هم برخی از حاشیه ها برای تصویب این توافق به وجود آمد.
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ