نهاد ضد جاسوسی آلمان پیش بینی برگزاری اعتراضات گسترده به افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی را در این کشور اروپایی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
دولت آلمان از روسیه خواست به ادامه توافق بر سر صادرات غلات از بنادر دریای سیاه پایبند باشد.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
دولت آلمان همسو با متحدان غربی خود، از لغو مجوز شماری از کنسولگری‌های روسیه در این کشور خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت متبوع وزیر خارجه آلمان مسئول تجهیز رژیم صدام به جنگ افزار شیمیایی و شهادت و مسمومیت هزاران شهروند ایرانی است.
دولت آلمان هزار نیروی ویژه ارتش اوکراین را برای انجام ضد حمله علیه روسیه و اجرای روش‌های جنگ خیابانی آماده می‌کند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
سخنگوی دستگاه دیپلماسی از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
دولت آلمان در مقابل درخواست کمیسیونر حفاظت از داده این کشور برای حذف صفحه فیس بوک به دلیل نگرانی های امنیت اطلاعات واکنش نشان داد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اقدام دولت آلمان در اخراج برخی از دیپلمات‌های ایرانی گفت: مردم از وزارت خارجه انتظار دارند برخورد مناسب با این اقدامات وقیحانهبه عمل آورد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
یک رسانه آلمانی اعلام کرد که از صدور مجوز ارسال تانک لئوپارد- ۱ به اوکراین از سوی برلین آگاه شده است.
دولت آلمان سفیر ایران در این کشور را به وزارت خارجه فراخواند.
دولت آلمان امروز (جمعه) در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، از تعلیق تمام ضمانت‌های صادراتی و تجاری با ایران خبر داد.
وزارت امور خارجه روسیه به اظهارات صدراعظم آلمان علیه مسکو پاسخ داده است.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
دولت آلمان برای خروج نیروهای خود از کشور مالی، نیمه سال ۲۰۲۴ را انتخاب کرده است.
اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ صبح سه شنبه در مقابل سفارت آلمان و در اعتراض به سیاست‌های مداخله جویانه این کشور غربی برگزار شد.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.
سیاستمدار حزب چپ آلمان می‌گوید که دولت این کشور «احمق‌ترین» دولت اروپا» است چون با اصلی‌ترین تامین‌کننده انرژی خود یعنی روسیه وارد جنگ «تمام عیار اقتصادی» شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ