دزفول- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز به مقصد آبشار شوی در این شهرستان جلوگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران حاضر بودند تا با آنالیز بازی‌های حساس که منجر به قهرمانی و یا سقوط تیم‌ها می‌شد، سلامت نتایج را تایید کنند.
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل ارائه شده از سوی کانون وکلا برای برگزار نکردن دوره های کارآموزی پرداخت.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
جویجری تصریح کرد: استفاده کروات مساله غیر قانونی و یا غیر شرعی یا غیر عرفی نیست؛ و کاملا در جامعه وکلا یا جامعه مهندسان رایج است و عرف مجامع تخصصی است.
السیلیه فردا با بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود رقابت حساسی مقابل الاهلی برگزار می‌کند.
سفیر روسیه در واشنگتن از رویکرد ضد روسی دولت آمریکا و جلوگیری از برگزاری مراسم یادبود قهرمانان روسی جنگ جهانی دوم انتقاد کرد.
دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه ای برگزار خواهد شد.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
لای محمد وزیر اطلاعات نیجریه اعلام کرد این کشور از گوگل و متا خواسته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه جاری میلادی از گسترش اخبار جعلی در پلتفرم هایشان جلوگیری کنند.
رئیس قوه قضاییه در خصوص قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور به سازمان بازرسی دستور داد و گفت: قطع اینترنت، راه منطقی قابل قبولی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست.
عیاس عبدی در توییتی به قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی روز شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد که دو نفر از اعضا این شورا درصدد جلوگیری از برگزاری این جلسه بودند!
رئیس دیوان عالی کشور فلسفه وجودی برگزاری جلسات آموزشی نقد و تحلیل آرای مراجع قضائی را جلوگیری از اطاله دادرسی، ارتقای سطح علمی قضات، اتقان آرای قضائی و جلوگیری از صدور آرا متناقض عنوان کرد.
روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱، همزمان با برگزاری جلسه سنای امریکا برای شمارش آرای الکترال، تعدادی از هواداران دونالد ترامپ، پس از شرکت در سخنرانی او به سمت ساختمان کنگره حرکت کردند و تلاش کردند به صورت خشونت‌آمیز جلوی برگزاری جلسه را بگیرند. حوادث این روز از سوی بسیاری تلاش برای سرنگونی حکومت و جلوگیری از فرآیند قانونی انتخابات تلقی شد. یافته‌های کمیته ۶ ژانویه نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، شخصا در جریان وقایع این روز قرار داشته و عملا آن را مدیریت کرده است.
در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت:آزمون سراسری در سال ۱۴۰۳ برای جلوگیری از تقلب،بدون کاغذ و بصورت الکترونیکی برگزار می شود.
مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند.
سازمان لیگ بسکتبال در راستای جلوگیری از وقفه در پیگیری منظم لیگ برتر تصمیم دارد دیدارهایی که شورای تامین استان اجازه برگزاری آنها را نمی‌دهد را به تهران منتقل کند.
وزیر کشور گفت: فضا‌ها و مکان‌ها برای برگزاری تجمعات باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی این نیاز‌ها باشد، بعضی از شهر‌های بزرگ هستند که نیازمند ۲ الی ۳ مکان‌اند که باید بررسی شود. وجود چنین مکان‌هایی برای جلوگیری از بروز مشکلات لازم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ