وزیر کشور گفت: فضا‌ها و مکان‌ها برای برگزاری تجمعات باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی این نیاز‌ها باشد، بعضی از شهر‌های بزرگ هستند که نیازمند ۲ الی ۳ مکان‌اند که باید بررسی شود. وجود چنین مکان‌هایی برای جلوگیری از بروز مشکلات لازم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع‌پور گفت: مرجعی به نام اسپیدتست وجود دارد که برای آمریکایی‌هاست و نه من. براساس دیتای موجود در این پایگاه، سرعت اینترنت سیار در ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و الان به ۳۵ مگابیت رسیده است. ما کشور ۶۵ از بین ۱۹۰ کشور هستیم.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
وزیر کشور گفت: بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه گزارشی از کُندی یا اختلال اینترنت در سامانه‌های بومی و دانشگاهی در کشور وجود ندارد گفت: با اقدامات زیرساختی ویژه‌ای که در چند ماه اخیر صورت گرفته، زیرساخت‌های کشور ارتقا پیدا کرده‌اند.
وزیر کشور گفت: نرخ رشد اقتصادی استان خوزستان در سال گذشته ۲.۶ به نرخ ۵.۶ رسیده و درآمدهای گمرکی از ۴ هزار میلیارد به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علت وجود مشکلات معیشتی فعلی در کشور تورم انباشته طی سال های گذشته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیران سطح بالا در نظام آموزشی داریم که خانه نخریدند. این نشان می‌دهد فساد در کشور ما سیستمی نیست.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر کشور در خصوص وظایف نیروی انتظامی و شهرداری تهران نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اظهار کرد: تصریح مشخصی در قانون در این حوزه وجود ندارد. بر همین اساس متناسب به اقتضای منطقه‌ای، دستگاه ها عهده دار این مسئولیت می شوند.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۵۵۰ هزار هکتار باغ پسته در کشور وجود دارد، گفت: به دلیل ارزآوری و اهمیت پسته، کشت و صادرات آن در اولویت وزارتخانه قرار دارد.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ همت است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ همت است.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار دادستان کل جمهوری آذربایجان بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: طرف‌ ثالث نباید در روابط مناسب دو کشور دخالت داشته باشد.
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ۶۰۰ دشت کشور، ۴۰۰ دشت ممنوعه است و از نظر شرایط آبی در وضعیت بسیار نامطلوبی به سر می برد.
احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.
وزیر کشور گفت: ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ