سازمان لیگ بسکتبال در راستای جلوگیری از وقفه در پیگیری منظم لیگ برتر تصمیم دارد دیدارهایی که شورای تامین استان اجازه برگزاری آنها را نمی‌دهد را به تهران منتقل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، افراد بالای ۶۵ سال، سالمند تلقی می‌شوند. جامعه‌ای که ۷ درصد جمعیت آن زیر ۶۵ سال باشد، جوان محسوب می‌شود.
رئیس فدراسیون از ایجاد راهکار برای کنترل مالی قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها سخن گفت.
تصمیم اتحادیه عرب به بازگشت سوریه به این سازمان، شامل تعهد به تلاش برای استمرار گفتگو‌های عربی-عربی برای رسیدن به یک راهکار سیاسی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح در سوریه می‌شود. بر اساس تصمیمی که در جلسه دیروز گرفته شد یک کمیته از کشور‌های عربی همسایه سوریه، یعنی لبنان، اردن و عراق به اضافه عربستان سعودی تشکیل خواهد شد تا برای پیشبرد فرآیند گفتگو‌ها برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش کند.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.
شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای که با اجماع مورد توافق قرار گرفت، اعلام کرد: «شورای امنیت تکرار می‌کند که ادامه فعالیت‌های شهرک سازی اسرائیل به طور خطرناکی راهکار دو کشوری را بر اساس قطعنامه‌های سال ۱۹۶۷ تهدید می‌کند».
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می‌کند، بازگشت به روستا‌ها یک شعار مهم است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از سازمان ملل متحد به دلیل تصویب قطعنامه های متعدد علیه رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن راهکار عملی و اجرایی برای آنها، انتقاد کرد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.
سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری ۸۰ جلسه با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف و ارائه ۳۷ پیشنهاد اصلاحی در رابطه با قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
سازمان لیگ کشتی با در نظر گرفتن خواسته اسپانسرهای مالی برای تیمداری در لیگ برتر قصد دارد تغییراتی را در برنامه سال آینده این مسابقات اعمال کند.
سازمان لیگ کشتی با در نظر گرفتن خواسته اسپانسرهای مالی برای تیمداری در لیگ برتر قصد دارد تغییراتی را در برنامه سال آینده این مسابقات اعمال کند.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: حضور در سازمان همکاری های شانگهای راهکاری جدی برای مقابله با تحریم هایی است که غرب علیه برخی کشورهای عضو این سازمان تحمیل کرده است.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه روند اجرای فعالیت های مرتبط با حل معضل پسماند سراوان رضایت بخش نیست، گفت: این موضوع در صحن علنی مجلس نیز مطرح شده است.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ