سفیر روسیه در واشنگتن از رویکرد ضد روسی دولت آمریکا و جلوگیری از برگزاری مراسم یادبود قهرمانان روسی جنگ جهانی دوم انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مسئول اصلی انحراف در اجرای توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین است.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که ارسال تسلیحات نظامی آمریکا به اوکراین تنها به مرگ انسان‌های بیشتر منجر می‌شود.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که پای واشنگتن هر روز بیشتر از دیروز به بحران اوکراین کشیده می‌شود.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که آمریکا اهتمام خود را صرف ترساندن دیگر کشورها از تجارت با روسیه کرده است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که معاون وزیر دفاع این کشور عملا اذعان کرده که دولت واشنگتن در اوکراین مسیر تحریک‌آمیزی علیه مسکو در پیش گرفته است.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرده که کشوررش بدنبال رویایی با آمریکا نیست.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش است تا فعالیت‌های مخرب خود در بحران اوکراین را با وارد کردن اتهام جنایت علیه بشریت به روسیه و شیطان‌ ساختن از مسکو، توجیه کند.
سفیر روسیه در آمریکا از رویکرد ضد روسی دولت واشنگتن در قبال مسکو انتقاد کرد.
هواپیمای آنتونوف.۲۲۵ مریا به لطف قراردادی بین شرکت آنتونوف و مایکروسافت پا به دنیای دیجیتال می‌گذارد.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز در بیانیه ای از فرود سخت هواپیمای آنتونوف در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه، ۲ نفر جان باختند.
«آناتولی آنتونف» تأکید کرد که دیپلمات ها و سیاستمداران روسیه هر کاری می کنند تا از وقوع جنگ هسته ای جلوگیری کنند چرا که این جنگ هیچ برنده ای ندارد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ