در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی تاکید دارد قوانین جدید فدراسیون فوتبال باعث تضعیف پرسپولیس و استقلال شده است
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانای پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی سازمان لیگ بیانیه ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ مسئولیتی از این وزارتخانه سلب نشده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تاکید سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد و دلیل جدایی لوکادیا از این تیم را اعلام کرد.
سازمان خصوصی سازی با اشاره به اتفاقات اخیر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که در اسرع وقت اعضای هیات مدیره این دو باشگاه تغییر خواهد کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
استقلال و پرسپولیس در حالی مهیای بازی دربی می شوند که در روزهای گذشته اتفاق مشابهی را تجربه کردند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.
بایدن طی نشست خبری در کاخ سفید گفت: «أیمن الظواهری، رهبر گروه تروریستی القاعده را در افغانستان کشتیم. الظواهری باعث کشته‌شدن بسیاری از آمریکایی‌ها در حملات مختلف شده بود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ