اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ورود محموله دارویی بیماران SMA به کشور خبر داد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که در راستای اهداف بشردوستانه و کاهش بحران انسانی، علاوه بر ارسال محموله های پزشکی و مواد غذایی، کمک مالی هم برای دولت سودان ارسال خواهد کرد.
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به پرونده ذرت های آلوده در بنادر استان گفت: محموله ذرت وارده به بندر نوشهر از ابتدا و قبل از ورود آلوده بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی
کپسول باری دراگون متعلق به اسپیس ایکس همراه بیش از ۳ تن ذخایر به ایستگاه بین المللی فضایی رسید.
فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اعلام کرد: تخلیه و بارگیری ۱۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد در مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس آغاز شد.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: گونه‌های کشف شده مشتمل بر یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بوده که این گربه‌های ماهیگیر در فهرست گونه‌های کنوانسیون بین‌المللی تجارت گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در حال انقراض (سایتیس) قرار دارند. تهران - ایرنا -
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد.
کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.
تبریز- دادستان آذربایجان شرقی از کشف ۱۵ هزار عدد فشنگ جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.
روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به ۴ تن افزایش یافت.
با تلاش سربازان گمنا‌م امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح ‌و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران در مرزهای سیستان و بلوچستان ‌کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان شوش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ