وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور فرانسه در توییتر اعلام کرد که فرد مجرم دستگیر شده است. همچنین شبکه تلویزیونی BFMTV نیز می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی مرد اهل سوریه است.
کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد در حمله موشکی به منطقه «رخووت» در  جنوب تل‌آویو یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در پی حادثه زیرگیری با خودرو در ایالت تگزاس آمریکا شماری از افراد کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع ۲ حمله به مردم در ایالت بورنو واقع در نیجریه، ۷ نفر کشته و ۲۲ تَن هم زخمی شدند.
در حادثه حمله مسلحانه به مدرسه‌ای در شمال غربی پاکستان، ۷ معلم کشته شدند.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
حمله مهاجمین مسلح به تفرجگاهی در مکزیک، به کشته شدن دست کم هفت نفر منجر شد.
کشور‌های دیگر مانند آرژانتین و روسیه که تورم بالا دارند، چه کاری انجام می‌دهند؟ مگه بعد از شروع کرونا و حمله به اوکراین تورم اروپا به ۷ درصد نرسید؟ مگه تورم آمریکا به ۹ درصد نرسید؟ آن‌ها چه کردند؟ همه این‌ها سریعا با تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید، تورم را مهار و بعد هم کاهش دادند؛ بنابراین کاملا فرمول ساده و روشنی برای کاهش تورم وجود دارد
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن ۹ نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
تارتار سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید او یک مربی هجومی است و تمام تلاش خود را می‌کند که تیمش در خط حمله هم جزو بهترین تیم‌های لیگ باشد.
یک روز مانده به بازی حساس ایران و امریکا روزنامه‌های ورزشی ایرانی از این بازی نوشته‌اند.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
اهواز - تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه با فوت دو مجروح دیگر به هفت شهید افزایش یافت.
در حادثه حمله به مقر پلیس در ایالت سند واقع در پاکستان، ۷ پلیس کشته و ۲۰ تَن هم به گروگان گرفته شدند.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
منابع عراقی از هلاکت ۷ تروریست داعش از جمله یک سرکرده این گروه تروریستی ملقب به ابونهاد در حمله هوایی در استان الانبار خبر دادند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.
حداقل ۷ نفر از جمله چند کودک در حمله هوایی به یک زمین بازی در منطقه تیگری اتیوپی کشته شدند.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ