رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف محموله گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور سمنان - گرمسار خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۸ رأس بز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ تن خشکبار قاچاق از یک تریلی کشنده در محور سمنان-دامغان کشف شد، گفت: این محموله در قسمت تانکر حمل فرآورده‌های نفتی جاساز شده بود.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: گونه‌های کشف شده مشتمل بر یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بوده که این گربه‌های ماهیگیر در فهرست گونه‌های کنوانسیون بین‌المللی تجارت گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در حال انقراض (سایتیس) قرار دارند. تهران - ایرنا -
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از کشف یک محموله سلاح جنگی پیش از ورود به آبادان خبر داد.
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ