وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدار با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک،ضمن تشریح اقدامات ستاد حقوق بشر قول همکاری جدی تری را برای بازگشت داریوش به آغوش خانواده اش داد.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، قول داد که بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان موهایشان را رنگ کنند.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
آردا گولر، بازیکن جوان فنرباغچه، تصمیم دارد با توجه به علاقه بارسلونا به رئال مادرید منتقل شود.
قول نکونام به استقلالی‌ها در مراسم معارفه
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با حمایت از رضا عنایتی قول هرگونه همکاری با تیم فوتبال امید را داده است.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: از تیم فجر سپاسی گلایه دارم که برای در اختیار گرفتن بازیکنشان ما را تحویل نگرفتند.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معبر بیشتری با مسئولین مرزی عراق صحبت کرد که مسئولان مرزبانی کشور عراق نیز در این زمینه قول مساعدت و همکاری را دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ