اتوبوس بایرن مونیخ روز شنبه توسط مردی که به ادعای پلیس از مشکلات روانی رنج می‌برد هدف حمله قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دانش آموزان و دانشجویان در مهر ماه از مترو و اتوبوس می‌توانند رایگان استفاده کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
یک راننده اتوبوس مسافربری با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه‌های اتوبوسش توسط راهزنان گفت: راهزنان برای چندمین بار در شهرستان ریگان در استان کرمان قصد تعرض به اموال مسافران را داشته اند.
یک راننده اتوبوس مسافربری با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه های اتوبوسش توسط راهزنان گفت: راهزنان برای چندمین بار در شهرستان ریگان قصد تعرض به اموال مسافران را داشته اند.
همزمان با وقوع خشونت‌های روزهای اخیر در فرانسه، یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۱ تبعه چینی شهر مارسی فرانسه مورد حمله قرار گرفت.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه نوشت: حوالی ساعت ۴:۳۰صبح امروز خودرویی به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنهارا مورد ضربات شدید چاقو قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه حمل و نقل عمومی برای سال اینده افزایش می‌یابد، گفت: شماره گذاری اتوبوس‌ها سریع تر انجام شود.
پس از پایان دیدار ناپل و اینتراخت فرانکفورت هواداران میزبان به سمت اتوبوس حامل طرفداران آلمانی حمله کردند.
مشهد ـ هم‌زمان با دهه مبارک فجر از ۲۹ دستگاه اتوبوس درون‌شهری با حضور سرپرست شهرداری مشهد و جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رونمایی شد.
سال آینده اتوبوس ۹ متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌
اتوبوس تیم فوتبال پورتو بعد از کسب پیروزی برابر بواویشتا با سنگ مورد حمله قرار گرفت.
درجریان حمله به کلانتری جنب مصلای اهل سنت زاهدان، فرد یا افرادی با یک دستگاه اتوبوس به کلانتری حمله‌ور شده و به گفته شاهدان عینی اتوبوس را به دیوار کلانتری می‌کوبندکه موجب ریزش دیوار می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.
باشگاه منچسترسیتی ادعا کرده که به اتوبوس این تیم هنگام خروج از ورزشگاه حمله شده است.
تساوی چوکا و پارس جنوبی جم در استادیوم پوریا ولی با حواشی زیادی همراه بود و اگر سرمربی چوکا مانع نمی‌شد احتمالا یکی از اتفاقات تلخ هفته را شاهد بودیم.
در اطلاعیه مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار آمده است: تصاویری که با عنوان حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق در فضای مجازی منتشر شده، کذب است.
بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.
بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.
درحالیکه نزدیک به یک ساعت به شروع دیدار یونایتد و لیورپول باقی مانده اعتراض هواداران یونایتد به مالکان آمریکایی باشگاه در شهر منچستر آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ