سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، همچنان به تعقیب رقیب همیشگی خود کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکوردهای بیشتر ادامه می دهد.
مهاجم سابق استقلال ادعای جدیدی را مطرح کرده و می‌گوید هیچکس در این تیم به رکوردهای او نخواهد رسید.
در هفت فصل گذشته ، تیمی که کمترین گل خورده را داشته است، به مقام قهرمانی لیگ ایران رسیده است. ولی داستان امسال شاید فرق داشته باشد.
بیست چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی با قهرمانی مس به پایان رسید که این لیگ حواشی زیادی را به همراه داشت.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
تیم‌های بسکتبال دنور، میلواکی و لیکرز با درخشش ستاره‌های نامدار خود مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
نیم فصل لیگ جزیره به اتمام رسید . لیگی که چند سالی هست در حال فاصله گرفتن از سایر لیگ های فوتبال هست و هر ساله بهتر شده و رکوردهای بیشتری را جابه جا کرده است.
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2022 بود و با کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین به کار خود در این رقابت ها پایان داد. برای مسی 12 رکورد در جام جهانی به ثبت رسید.
لیونل مسی با حضور در دیدار برابر کرواسی، به رکورد افسانه ای لوتار ماتئوس آلمانی رسید.
کرواسی امشب این فرصت را دارد که با شکست آرژانتین به یک رکورد خاص دست پیدا کند؛ رکوردی که تا این لحظه تنها آلمان‌ها در کارنامه‌شان دارند.
تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برخی تیم ها آماری را به خود اختصاص داده اند که ثمری برای آنها نداشته چرا که برخلاف انتظارات از دور مسابقات کنار رفته‌اند!
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
رکورددار حضور در لیگ برتر کشتی می‌گوید قرار نبوده در مبارزه نیمه‌نهایی روی تشک برود و با پیک موتوری خودش را به سالن رسانده است.
دو ستاره تاثیرگذار و کهنه‌کار تیم‌های بسکتبال لیکرز و سانز به رکودهایی جدید در لیگ NBA رسیدند.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلغارستان در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان رکوردی درخشان و کم نظیر از خود بر جای گذاشتند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ