رکورددار حضور در لیگ برتر کشتی می‌گوید قرار نبوده در مبارزه نیمه‌نهایی روی تشک برود و با پیک موتوری خودش را به سالن رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی گیر وزن ۷۰ کیلو کشورمان در مسابقات رنکینگ دار مجارستان در مرحله نیمه نهایی به پیروزی رسید و به پیراهن تیم ملی رسید.
کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف چینی خود شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده به پیروزی خود دست پیدا کرد.
محمدرضا گرایی با پیروزی مقابل حریف تاجیکی خود راهی نیمه نهایی شد.
کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم فرنگی کشورمان با برتری مقابل حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند.
از بین چهار نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم آزاد کشورمان در دور دوم از رقابت های رنکینگ دار کرواسی با شکست حریف آذربایجانی به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم آزاد کشورمان در اولین دیدار خود مقابل حریف گرجستانی خود به پیروزی رسید.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
سه آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافتند.
دور مقدماتی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
یونس امامی در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر کایل دیک از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
کامران قاسم‌پور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان برابر باتائف بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان راه یافت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمد ساروی در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر آرتور الکسانیان کشتی‌گیر نامدار و قهرمان المپیک ارمنستانی شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رده‌بندی شد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
چهار نماینده کشتی فرنگی ایران از راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ