نیم فصل لیگ جزیره به اتمام رسید . لیگی که چند سالی هست در حال فاصله گرفتن از سایر لیگ های فوتبال هست و هر ساله بهتر شده و رکوردهای بیشتری را جابه جا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
کمال کامیابی‌نیا با انبوه افتخارات، از پرسپولیس رفت ولی از آن جدا نشده است. او برای همیشه بخشی پر افتخار از این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با امثال او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
مجتبی فریدونی در مورد درآمدهای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از حق پخش یادداشتی را منتشر کرده است.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
لیگ 3 هم مثل لیگ برتر حرفه ای است، چرا که بازیکن حاضر در این لیگ برای صعود به لیگ 2 تلاش می کند و در ادامه لیگ یک و لیگ برتر.
نتایج هفته بیست هفتم لیگ برتر، صدرجدول را به کل تغییر داد، نتایجی که در سه هفته آینده هم قابل تکرار است.
حسین زرگر داور پیشین لیگ برتر ایران در یادداشتی ویژه عملکرد پیام حیدری، داور دربی، را بررسی کرده است.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
سردبیر نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی در این نشریه با انتقاد از نقش VAR در حذف دروتموند از لیگ قهرمانا ن اروپا می‌گوید این فناوری با شکل و شمایل فعلی‌اش زیبایی فوتبال را از بین خواهد برد.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
ایتالیا دیگر جذابیت سال‌های گذشته برای ورود ستاره‌های بزرگ فوتبال به این کشور را ندارد و بازیکنان بر‌آمده از این لیگ هم معمولا خیلی زود این کشور را ترک می‌کنند.
تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.
رسانه پرتغالی در یادداشتی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ این کشور معرفی کرد.
بعد از گذشت ده هفته از رقابتهای لیگ بنظر تنها شگفتی، حضور نساجی در رتبه پنجم است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
صدرنشینی گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر، اصلا اتفاقی به‌دست نیامده است. آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند و حالا دیگر نمی‌توان جدی‌شان نگرفت.
این بازی با ثبت چهارمین کلین‌شیت پرسپولیس هم همراه شد تا سرخ‌ها همچنان تنها تیم لیگ برتر باقی بمانند که دروازه‌شان هرگز باز نشده است
امیرحسین صدر در یادداشتی به دیدار افتتاحیه لیگ جزیره میان آرسنال و کریستال پالاس پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ