ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون شکست فینالیست مسابقات قهرمانی جهان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
صربستان حریف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه مرحله پلی‌آف قهرمانی جهان شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در جلسه هماهنگی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت‌های چهارجانبه سائوپائولو با شکست سه بر صفر بلغارستان قهرمان این مسابقات شد.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک ۲۰۳۲ آماده می‌کند، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ازبکستان و کسب هفت برد متوالی بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ترکیب 12 نفره بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی با کسب مدال طلای ملی‌پوشان کشورمان و مشخص شدن رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها به پایان رسید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت و در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم‌ قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت.
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان قرعه‌کشی شد و تیم ملی ایران حریفان جهانی خود را شناخت.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم ژاپن، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
نوجوانان ایران در دیدار امروز به ترتیب ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار راهی فینال شدند.
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ