کرواسی امشب این فرصت را دارد که با شکست آرژانتین به یک رکورد خاص دست پیدا کند؛ رکوردی که تا این لحظه تنها آلمان‌ها در کارنامه‌شان دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا، می‌گوید پس از پیروزی تیمش برابر کرواسی به فکر لوکا مودریچ بوده است.
کرواسی بازنده فینال‌ها ، اسپانیا فاتح لیگ ملت‌ها
تیم ملی اسپانیا امشب در بازی برابر کرواسی از پیراهن، شورت و جوراب قرمز استفاده خواهد کرد و کرواسی آبی می‌پوشد.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
کرواسی، هلند را زد و فینالیست لیگ ملت‌ها شد
فرنکی دی‌یونگ در آستانه بازی هلند برابر کرواسی لب به انتقاد از برنامه فشرده ‌بازی‌ها گشود و گفت یوفا فقط به پول درآوردن فکر می‌کند.
دولت کرواسی در حال انجام مقدمات تحویل ۱۴ فروند بالگرد به اوکراین است.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
رئیس جمهور کرواسی با اعلام مخالفت زاگرب با تامین کمک نظامی برای کی‌یف، گفت که شبه‌جزیره کریمه هرگز دوباره بخشی از اوکراین نخواهد شد.
کرواسی از امروز یعنی آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی، به طور رسمی به عضویت منطقه یورو و پیمان شنگن درآمده است.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کند.
زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال کرواسی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را در دیدار رده بندی با تغیرات قابل توجهی مشخص کرد.
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، معتقد است فردا در بازی برابر آرژانتین، فشار اصلی روی تیم رقیب خواهد بود.
مدافع راست تیم ملی کرواسی به تعریف و تمجید از هم تیمی هایش از جمله لوکا مودریچ پرداخت.
دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است این تیم فعلا نباید به احتمال بازی با آرژانتین در نیمه نهایی فکر کند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی از عملکرد شاگردانش مقابل ژاپن تمجید کرد.
لوکا مودریچ و رفقا تا این مرحله شبیه به جام قبلی، پا به مرحله حذفی گذاشتند. در اولین دیدار حذفی سد مقابل آنها سخت‌کوشان ژاپن هستند.
تیبو کورتوا گفت که به پیدا کردن جاسوس رختکن بلژیک فکر نمی کنند و تمرکز تیم روی پیروزی برابر کرواسی است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در حال حاضر به فکر بازگشت به فوتبال کرواسی نیست و قصد دارد در تیم‌های خارجی مربیگری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ