یک تست شخصیت شناسی جالب و شوکه کننده با تصاویری از کوه‌ها برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از کانکتور USB-C آیفون ۱۵ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.
یکی از نکات ویژه هفته دوم رقابت های لیگ برتر حضور زنان در ورزشگاه های مختلف است.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
جی ۶ همانند اکثر کراس اوور‌های جدید بازار جهانی، از چراغ‌های اصلی جلو بسیار باریک استفاده می‌کند و قسمت سپر جلو نیز به بخشی یکپارچه با کل بدنه تبدیل شده است. شیب کوپه ستون آخر نیز یکی دیگر از مواردی است که این روز‌ها زیاد در طراحی کراس اوور‌ها مشاهده می‌کنیم.
یکی از یافته‌های شایان‌توجه به گفته باستان‌شناسان، چندین لیوان شیشه‌ای رنگی و قطعاتی از سفال بود. این اشیاء از این لحاظ غیرمعمولی هستند که از آن دوره اشیاء کمی پیدا شده‌اند و رویهم رفته اطلاعات کمی درباره آن دوران روم در دسترس است. تا قبل از این فقط ۷ جام شیشه‌ای متعلق به آن دوران پیدا شده بود، اما ۷ مورد دیگر در حفاری‌های اخیر پیدا شدند.
یکی از مهم‌ترین توانایی‌های مارمولک‌ها به چشم‌های آن مربوط می‌شود که البته هر گونه‌ای از مارمولک‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این مورد دارند. آفتاب پرست‌ها می‌توانند تخم دو چشم شان را مستقل از هم حرکت دهند تا همزمان به دو جهت متفاوت نگاه کنند.
یکی از کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح دنیای خودرو پس از مشاهده تصاویر سانتافه جدید اولین جمله خود را که اتفاقا برای خودش نیز جالب بود مورد اشاره قرار داده است: سانتافه چرا این شکلی شد؟!
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
یکی از مهم‌ترین یافته‌های درون غار تئوپترا، بقایای یک دختر ۱۵ تا ۱۸ ساله بود که ۷ هزار سال قبل از میلاد در یونان زندگی می‌کرد. پس از سال‌ها کار فشرده، در سال ۲۰۱۸ چهره این نوجوان توسط دانشمندان بازسازی و نام «آوگی» (سپیده دم) برای او انتخاب شد.
یکی از تپه‌های زیبای اطراف روستای ویدوف در لهستان، روزگاری جایگاه قصر یک شوالیه بوده که در زمانی نامعلوم در اثر جنگ یا آتش‌سوزی از بین رفته است.
یکی از بقاع متبرکه‌ای که در تهران و در محدوده شمیرانات واقع شده، بقعه «قاضی الصابر» ده‌ ونک است که نامش کمتر به گوشمان خورده.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ثبت تصاویر کم سابقه حضور کل و بز وحشی در یکی از زیستگا‌های شهرستان پلدختر همزمان با روز جهانی تنوع زیستی خبر داد.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوب کشی آقایان عصر دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) در مجموعه آزادی سالن ۸۰ برگزار شد. رشته ورزشی چوب‌کشی با نام بین‌المللی «مس رستلینگ» یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.
یکی از شگفت انگیزترین و غول پیکرترین حیواناتی که در حال انقراض است، ماموت پشمالو است. آن‌ها در عصر یخبندان زنده ماندند، اما نتوانستند از طمع انسان‌ها جان سالم به در ببرند. آن‌ها را اجداد فیل‌های امروزی می‌دانند.
یکی از سرگرمی‌های مردم تهران قدیم، خربازی (خرسواری، یابوسواری) بود که جوانان به آن علاقه بسیاری داشتند. برخی دیگر از مردم هم در روز‌های تعطیلات عازم باغات و سایر گردشگاه‌های تهران نظیر چشمه علی، دوشان تپه، پس‌قلعه، عشرت‌آباد، میدان باغشاه و … می‌شدند و وقت خود را بیشتر با بازی‌های دسته جمعی مثل الک دولک، یک پی دو پی، دوک‌بازی و … می‌گذراندند.
یکی از معروف‌ترین اکتشافات بدست آمده از کوه‌های یخی اروپا، بدن و اسباب کار مرد یخی اوتزی است که ۵۳۰۰ سال پیش در گردنه آلپاین، بین ایتالیا و اتریش امروزی از دنیا رفته است.
زاگاتو زله غیر از طراحی رادیکال خود، به دلیل پیشرانه الکتریکی در صنعت خودرو مطرح شد. برخی از منابع آن را کوچکترین و نخستین خودروی الکتریکی تولید انبوه جهان می‌دانند و البته جز اولین‌ها نیز محسوب می‌شود.
ایستگاه وکیل‌الرعایای شیراز در نزدیکی بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل واقع شده‌است. این ایستگاه برگرفته از معماری ایرانی در دوران زندیان است و جزو زیباترین ایستگاه‌های مترو در ایران محسوب می‌شود.
با تصمیم سرمربی تیم ملی، آندرانیک تیموریان به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد. تیموریان با انجام ١٠١ بازی ملی یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران است.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ