تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا از مشاهده این تصاویر احساس آرامش می‌کنید؟!
تصاویر لحظهٔ انفجار دربندر درینجه ترکیه را مشاهده می‌کنید.
مشاهده یک زلزله ماهی یا پاروماهی در طبیعت بسیار نادر است، زیرا این حیوان ترجیح می‌دهد در آب‌هایی با عمق بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر زندگی کند. در موارد بسیار نادر، پاروماهی به سمت سطح آب می‌آید و در این زمان‌ها امکان مواجهه با آن‌ها وجود دارد.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.
در این‌جا ده تصویر برگزیده‌ای را مشاهده می‌کنید که معمارانی از سراسر جهان با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی خلق کرده‌اند. هدف این تصاویر نشان دادن تاثیر هوش مصنوعی بر آیندۀ بشر است.
تصاویری از وقوع یک حادثه عجیب در یک معدن چینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
براساس تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانان پارک ملی توران، یوزپلنگ ایرانی ماده به نام «خورشید» (با نام سابق تلخاب)، روز گذشته به همراه چهار توله‌اش در این منطقه دیده شد.
تصاویری از درگیری عجیب پلیس آمریکا با یک مظنون را مشاهده می‌کنید.
تصاویر ماهواره‌ای از روند احیای موفقیت‌آمیز دریاچه ارومیه را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک خودروی عجیب روی یک جرثقیل در خیابان‌های تهران مشاهده شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
تصاویری از غارت عجیب فرشگاه‌ها در اوکلند آمریکا را مشاهده میکنید.
تصاویر تکان دهنده از اعتراضات فرانسه را مشاهده نمائید. چند روزی است که پایتخت فرانسه به دلیل اعتراض به قانون بازنشستگی با تظاهرات مردم این کشور روبرو شده است.
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره‌ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از ثبت تصاویر یک قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
ماموریت مدارگرد خورشیدی آژانس فضایی اروپا ممکن است در سال‌های آینده این پدیده عجیب را توضیح دهد. این ماموریت که در حال گرفتن تصویر از خورشید از داخل مدار عطارد است، به زودی مدار آن تا ۳۳ درجه کج خواهد شد.
تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، برگزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در روز‌های اخیر از خبرگزاری رسمی کره شمالی است. این تصاویر می‌تواند تا حدی نمایی از حکومت کیم جونگ اون و هیات حاکمه و زندگی در کره شمالی را ارائه دهد.
شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از غارت یک فروشگاه در لس آنجلس آمریکا را مشاهده می‌کنید.
تصاویری عجیب از به دام افتادن عقاب ماهیگیر و درگیری با اختاپوس را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ