یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از کانکتور USB-C آیفون ۱۵ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان این گونه جدید از مارمولک را که در جنگل‌های ماداگاسکار کشف شده، «استاد استتار» توصیف کرده‌اند. این جانور مثل سایر گونه‌های مشابه خود توانایی تغییر رنگ بدن در هنگام استرس را دارد.
کاوشگر چاندرایان ۳ هندوستان قبل از فرود روی ماه طی چند روز آینده، تصاویر خارق العاده ای از این سیاره منتشر کرده است.
مهدی طارمی، استوک‌های جدیدی که در فصل پیش رو استفاده خواهد کرد، را رونمایی کرد.
میتسوبیشی برای توسعه مدل ۲۰۲۴ پیکاپ تریتون ال ۲۰۰ از فولاد تقویت شده جدیدی استفاده کرده که ضمن مهندسی وزن، استقامت بالاتری را نیز به نمایش می‌گذارد.
بز ماده‌ای که پاهای عقب و بیشتر پاهای جلویی‌اش را از دست داده بود با دریافت چهارپای مصنوعی جدید زندگی جدیدی را آغاز کرده است.
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایش‌های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می‌رفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
کاربران با استفاده از هوش مصنوعی دست به تصویر سازی جدیدی زده‌اند. آن‌ها برند‌های مختلف را در قالب انسان به تصویر کشیده‌اند. این تصاویر در سابردیت midjourney به‌اشتراک گذاشته شده است.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
تصاویر جدیدی از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی منتشر شده است.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
ماه نورد چینی Yutu2 پس از گذشته ۴ سال در این سیاره همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و اکنون تصاویر تازه ای از سمت دورافتاده ماه به زمین فرستاده است.
در این تصاویر رد چرخ به جا مانده از این ماه نورد، چند سنگ و یک دهانه برخوردی کوچک روی سطح ماه قابل مشاهده هستند.
تصاویر جدیدی از محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر شده است.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
عکس‌های جدیدی از روز سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد مردان و زنان وحشت‌زده به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که بیشتر پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند دیگر از بین رفته است.
تصاویر جدیدی از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ  را ببینید.
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
مارتین فورد مبارز بریتانیایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
تفنگداران دریایی آمریکا تصاویر جدیدی از حمله انتحاری اوت ۲۰۲۱ نزدیک فرودگاه کابل که بیش از ۱۰۰ کشته برجای گذاشت را منتشر کردند.
ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری منتشر کرده است که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب و با استفاده از «دوربین مادون قرمز نزدیک» (NIRCam) رصدخانه گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ