یکی از شگفت انگیزترین و غول پیکرترین حیواناتی که در حال انقراض است، ماموت پشمالو است. آن‌ها در عصر یخبندان زنده ماندند، اما نتوانستند از طمع انسان‌ها جان سالم به در ببرند. آن‌ها را اجداد فیل‌های امروزی می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از کانکتور USB-C آیفون ۱۵ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
بر اثر وقوع ۲ انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق، تعدادی از مردم شهید و زخمی شدند.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
در سالروز قیام ۱۵ خرداد، صبح امروز راهپیمایی مردمی گرامیداشت این قیام برگزار شد و مردم قم پس از اجتماع در کنار بیت رهبر کبیر انقلاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.
پر‌های فر زیبا را روی سر کوراسو ببینید! اگر کسی با ظاهر این پرنده آشنا نباشد گمان می‌کند به آرایشگاه پرندگان رفته است. کراسو‌های بزرگ از مکزیک تا سراسر آمریکای مرکزی پراکنده شده اند و عمدتاً در مناطق پست زندگی می‌کنند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
در میان چشم‌ انداز بکر جنگل‌ های بارانی در نزدیکی شهر لایونیون در جنوب شیلی، معماران استودیو طراحی Diagonal اقامتگاهی ۳×۳ را طراحی می‌ کنند تا تضاد بین هندسه رادیکال و روح ارگانیک سایت را نشان دهند.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
وزش شدید گرد وغبار در ۱۵ اسفند، شهر اردبیل را با وضعیت بحرانی روبرو کرد. وسعت دید در این شهر به قدری بود که معابر و ساختمان‌های شهر به سختی دیده می‌شد. در ادامه تصاویر ارسالی یکی از مخاطبان را از این وضعیت بحرانی می‌بینید:
این لنگه کفش چرمی ۱۵ سانتیمتری احتمالا متعلق به یک کودک خردسال است که سه هزار سال قبل از ما زندگی می‌کرده است.
ماجرای ساخت آن هم شنیدنی است. ۹ دهه پیش وقتی که در محله امامزاده قاسم(ع) خبری از آپارتمان، برج و خیابان‌کشی‌های امروزی نبود، جمعی از کشاورزان و اهالی قدیمی محله این اتاقک را برای انجام فرایض دینی بنا کردند.
آن‌ها شیرین و بی گناه به نظر می‌رسند، اما برخی از زیباترین موجودات نیز کشنده هستند.
شلیک سامانه موشکی پدافند هوایی ۱۵ خرداد و مجید شنبه ۱۰ دی ماه در محل عمومی رزمایش برگزار شد.
به گفته دانشگاه شیکاگو، کروکودیل‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند، اما حدود ۱۱۰ میلیون سال پیش، بسیار ترسناک‌تر بودند. سارکوسوچوس برای اولین بار در نیجر، آفریقا کشف شد و به دلیل جثه بزرگ، دندان‌های تیز و فک قدرتمندش، یک شکارچی برتر بود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر حسین سلامی در استادیوم دهکده المپیک زاهدان برگزار شد
ملکه الیزابت دوم دیروز در ۹۶ سالگی درگذشت. او در آوریل ۲۰۲۱، همسرش شاهزاده فیلیپ را که در آن سال ۹۹ سال سن داشت از دست داد. ملکه در فوریه ۲۰۲۲ هم به ویروس کرونا مبتلا شد که بعدا در مورد آن گفت در نتیجه بیماری «بسیار خسته و فرسوده» شده است.
لیز تراس که روز دوشنبه در انتخابات رهبری حزب محافظه کار پیروز شد، پانزدهمین نخست وزیر انگلیس در دوران سلطنت ملکه الیزابت دوم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ