اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است.
وقتی ماه در نزدیک‌ترین نقطه نسبت به زمین در مدار بیضوی خود قرار می‌گیرد، بزرگ‌تر و روشن‌تر از همیشه دیده می‌شود.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
شجاع خلیل‌زاده این روزها سخت مشغول آماده‌سازی خود در پیش فصل است.
فوق ستاره آرژانتین همچنان در حال رکوردزنی است.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
فضاپیمای «کپستون» (CAPSTONE) که دور ماه مدار می زند، برای نخستین بار تصاویری از نزدیک ترین همسابه زمین را ثبت کرده است.
دوربین بسیار حساس و دقیقی که روی یک مداگرد کره ای نصب شده از منطقه ای از ماه عکس گرفته که همیشه در سایه است.
عکس‌های هوایی که عکاس سوئیسی از ایران قدیم گرفته است سند مهمی از تاریخ این کشور را با خود همراه دارد.
شهریار مغانلو در مصاف با مس رفسنجان موفق شد، نهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و در فاصله دو گله با رضا اسدی بهترین گلزن مسابقات قرار بگیرد.
ستاره انگلیسی منچستر سیتی با ثبت گلی انفرادی و‌ زیبا، یکی از مهم‌ترین عوامل برتری تیمش مقابل نیوکاسل بود.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
یکی از خاص‌ترین قاب‌های تمرینات فصل جاری گل‌گهر ساعاتی پیش در ورزشگاه اختصاصی این تیم به ثبت رسیده است.
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
علی اصغر اعرابی زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
شاید باور نکنید، ولی این دو باهم بیست جام معتبر در ایران و آسیا را بالای سر برده‌اند؛ رکوردی که شاید هرگز و توسط هیچ گروه دیگری شکسته نشود.
تازه ترین تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب از سیاره مشتری این غول گازی را با جزئیات و وضوح خیره کننده‌ای که پیش از این هرگز ندیده بودیم نشان می‌دهد.
تازه ترین تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب از سیاره مشتری این غول گازی را با جزئیات و وضوح خیره کننده‌ای که پیش از این هرگز ندیده بودیم نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ