صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
یک جشنواره عجیب با پوشیدن لباس‌های عروسکی در آمریکا برگزار شد. به گزارش یورونیوز، در این فستیوال افراد لباس عروسک ها و کاراکترهای محبوب حیوانی خود را پوشیده و گرد هم جمع می شوند و نقش بازی می کنند. بیش از 10 هزار نفر با چنین لباس هایی در پتسبورگ پنسیلوانیا جمع شدند. این همایش تابستانی بزرگترین رویداد اینچنینی در جهان است.بیشتر این لباس ها طراحی خود شرکت کنندگان است.
باستان شناسان قبر یکی از قدیمی‌ترین شاهزاده‌های سلتیک متعلق به قرن پنجم را در شهر تروای فرانسه یافتند. روی این قبری که چهارده متر مربع است نقش شاهزاده و کالسکه مخصوصش نقش بسته است.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
رونمایی از جیمی جامپ‌های سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان
در بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از اعلام پنالتی به سود قرمزها، هواداران سپاهان که از تصمیم داور ناراضی بودند، اقدام به پرتاپ نارنجک دستی کردند.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
در این ویدئو می بینیم که بوفالو‌ها شیر را ترسانده اند و این شکارچی نگون بخت از ترس کشته شدن روی درخت فرار کرده است. اما گله بوفالو‌ها رهایش نمی‌کنند و منتظر هستند تا شیر از درخت پایین بیایید.
اتوبوس استقلال و سپاهان به ورزشگاه نقش جهان وارد شدند
حال و هوای ورزشگاه نقش جهان پیش ساعاتی مانده به دیدار استقلال و سپاهان
محققان به تازگی با طراحی نوعی مدل یادگیری جدید، توانسته اند نقش دروازه بانی را به یک ربات چهارپا بسپارند.
در جدیدترین قسمت از سریال آفتاب‌پرست پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه با طنازی خاص خود رمز موفقیت محمدرضا ساکت را افشا کرد.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
ربات آموزشی Miko 3 اکنون می‌تواند در نقش شخصیت‌های معروف داستان‌هایی از جمله موآنا، یخ زده، شیر شاه، داستان اسباب بازی، قهرمان بزرگ ۶، کوکو و داستان‌های محبوب دیگر قرار بگیرد.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ