نسخه صحرایی هاکی نیازمند دقت و تسلط در کنترل، پاس دادن و ضربه زدن به توپ، در میان گرد و غباری است که زیر پای برهنه بازیکنان پخش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
ماهی سه پا در آب های تاریک اعماق آب زندگی می کند و این عمق می تواند تا 6000 متر نیز برسد. طول این ماهی به طور معمول 30 سانتیمتر است اما می تواند تا 43 سانتیمتر نیز رشد کند.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
یک گوزن که به دام دسته سگ های وحشی در پارک ملی کروگر افتاده بود، به شکل معجزه واری توسط اسب آبی نجات پیدا کرد.
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
چهارمین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند امارات همراه بود.
از هادی چوپان، به عنوان برترین ورزشکار مرد تقدیر و تشکر شد.
هادی چوپان، قهرمان پرورش اندام جهان در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
افزون بر پهپادها، آنادولو میزبان هلیکوپترها از جمله مدل تی129 آتاک (T129 ATAK) خواهد بود. همچنین، نیروی دریایی ترکیه رزمایش هایی را با حضور هلیکوپترهای تهاجمی ای‌اچ-1دبلیو سوپر کبرا و هلیکوپترهای اس‌اچ-70بی روی عرشه آنادولو انجام داده است.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد ویدئوهایی که در آن قتل اسرای روس به تصویر کشیده شده، به نظر موثق هستند.
(ویدئو) هجوم عجیب تماشاگران برای تماشای بازی تیم های برزیل - صربستان
بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی‌اش گفت: این آمریکایی احتمالا برای شاه عبدالعظیم آمریکا بوده!
به‌دنبال انتشار ویدئوهایی از رویت «پدیده‌های ناشناس هواییِ» غیرقابل توضیح، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که سایر ویدئوهای موجود را از حالت طبقه‌بندی خارج نمی‌کند.
تشویق خاص صفا هادی توسط هواداران تراکتور انجام گرفت
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا (NIST) در تحقیقی جدید نشان دادند ابری از اتم ها را می توان به عنوان دریافت کننده امواج ویدئویی به کار برد.
سرانجام پرسپولیس یک مهاجم خارجی سرشناس را استخدام کرد.
اشتباه عجیب هادی عامل در گزارش فینال کشتی رقابت‌های همبستگی اسلامی را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ