دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
لحظات نفس‌گیر تلاش یک پوما برای شکار یک گواناکوی بالغ و تقلای شکار برای زنده ماندن را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرآنلاین
لحظاتی نفس‌گیر از نبرد شیر و تمساح را، ببینید.
اصابت اول مربوط به راکت انداز ۲۲۰ میلی متری Bureviy اوکراینی می‌باشد که تعداد انگشت شماری از آن ساخته شده است، این راکت انداز در واقع نسخه اوکراینی با شاسی جدید از راکت انداز اوراگان شوروی می‌باشد، پس از برخورد پهپاد لنست به تیوب‌های حامل راکت‌های ۲۲۰ میلی متری، بر اثر شعله ور شدن این راکت ها، راکت انداز در عرض یک لحظه منفجر می‌شود.
تصویربرداری که از فاصله چند متری تصویر پلنگ را ضبط کرده است بعد از عبور پلنگ نفس راحتی کشید. منبع: ایران
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
۲ قاچاقچی که محموله سنگین تریاک را حمل می کردند در یک تعقیب و گریز با شلیک به موقع ماموران دستگیر شدند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
وینپرل طولانی ترین تله کابین جهان بر فراز دریا است، طول آن 3311 متر است. جاده بر روی 9 ستون استوار است که 7 تا از آن مستقیماً در دریا قرار دارد.‌
سی‌امین هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به پایان رسید.
ویدیویی از سوخت‌گیری بمب‌افکن B-۵۲ روی آسمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
‌ ویدئویی از لحظه از پا درآوردن تیرانداز دبستان در شهر «نشویل» منتشر شده است. این ویدئو که توسط دوربین متصل به یک مامور پلیس ضبط شده است، از لحظه ورود ماموران پلیس به ساختمان مدرسه تا از پا درآمدن تیرانداز را فقط در طول حدود دو دقیقه نشان می‌دهد. صبح روز دوشنبه، در یک دبستان در شهر «نشویل» در ایالت «تنسی» آمریکا، یکی از دانش‌آموزان سابق این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی دانش‌آموزان و کارکنان دبستان کرد. در پی این تیراندازی، سه کودک و سه بزرگسال کشته و چند نفر نیز مجروح شدند.
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ