بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
اگرچه موسوی صدای اعتراض اعضای تیم ملی را مخابره کرده؛ ولی این ویدئو به مذاق محمدرضا داورزنی و رسانه‌های نزدیک به این رئیس فدراسیون، خوش نیامده است.
فلافل یکی از غذا‌های معروف عربی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر طرز تهیه فلافل خانگی آموزش داده شده است.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
بعد از اینکه در چند قرعه کشی گذشته کسی برنده نشده بود، جایزه بلیت بخت آزمایی یا لاتاری «پاور بال» به یک میلیارد دلار رسیده بود.
راننده موتورسوار خوش شانس با یک فرار به موقع از له شذن زیر قطار جان سالم به درد برد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
خانم اهل ژاپن گفت: چیزی که تلویزیون ژاپن از ایران نشان می‌دهد همیشه مربوط به جنگ و یا یک اتفاق بد است اما من اصلا فکرش را نمی‌کردم ایران آنقدر قشنگ باشد.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
ویدئوی منتشر شده از لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نشان می‌دهد که حضور یک هوادار در اتوبوس این تیم به مذاق او خوش نیامده است.
یکی از طرفداران خوش شانس تیم فوتبال آمریکایی کارولینا پیترز به دوستش می‌گوید که او می‌خواهد توپی را بگیرد که در جهت آن‌ها ضربه می‌خورد و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.
موش هایی که در تهران جا خوش کردند به موش های نروژی معروفند و سال‌هاست در کوچه و خیابان های شهر جولان می‌دهند. به گفته مسئولان شهری تاکنون ۵۰ هزار کلونی موش در شهر تهران شناسایی شده است.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء در چالش پنالتی مغلوب دروازه بان اماراتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ