رئال مادرید فردا کار دشواری را برابر خیرونا در پیش دارد و فهرست مصدومانش بیش از پیش طولانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
به نظر می‌رسد که رئال مادرید با معضلی اساسی به نام پیدا کردن چارچوب دروازه روبرو شده است.
تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.
قهرمان و نایب قهرمان اروپا، در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بحران به سر می برند.
ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال والدپنیاس در جریان تساوی تیمش مقابل رئال بتیس به میدان رفت.
شافعی با اشاره به گزارش نهاد‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل در زمینه بحران آب در ایران گفت: گزارش سازمان ملل نشان می‌دهد که اگر ایران به همین منوال جلو برود در ۲۰ سال آینده تصور موجود زنده در این کشور دور از انتظار است.
محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان برای اولین بار درباره مشکلات مالی این باشگاه مس رفسنجان صحبت کرد.
از آخرین روزهای بحرانی و تلخ برای رئال مادرید، زمان زیادی سپری شده است.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ