شافعی با اشاره به گزارش نهاد‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل در زمینه بحران آب در ایران گفت: گزارش سازمان ملل نشان می‌دهد که اگر ایران به همین منوال جلو برود در ۲۰ سال آینده تصور موجود زنده در این کشور دور از انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
برخی تحلیلگران در خصوص فشار‌ها بر اتاق بازرگانی می‌گویند: مخالفان راه به جایی نخواهند برد، زیرا اگر روسای قوای سه‌گانه با ورود سلاح‌ورزی مخالف بودند، اجازه برگزاری این انتخابات را نمی‌دادند. برخی هم می‌گویند این فشار‌ها صرفا در راستای دریافت امتیاز‌های بیشتر از بخش خصوصی است. در این بین دسته دیگری هستند که می‌گویند این فشار‌ها می‌تواند کارساز باشد و هیات رییسه به این نتیجه برسد که باید سلاح‌ورزی را کنار بگذارند یا خودش همچون محسن جلال‌پور از ادامه راه انصراف دهد.
مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: به اطلاع میرساند وعده غذایی رایج در چین ۴ وعده است.
حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
اسناد منتشر شده نشان می دهد که حسین سلاح ورزی در حالی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران شروع به کار کرده که پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، رد صلاحیت او به تایید وزارت اطلاعات رسیده بود.
در روز‌های گذشته دهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای انتخاب هیئت‌رئیسه این نهاد برگزار شد.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران در دور دهم انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مشخص شد.
انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز برگزار و در نهایت با حواشی‌ای که به همراه داشت، نایب رئیس سابق اتاق ایران، جانشین شافعی شد.
با رأی اعضای هیأت نمایندگان اتاق تهران، رئیس اتاق بازرگانی تهران در دور دهم هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انتخاب شد.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با پیگیری اتاق ایران به‌زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه‌اندازی می‌شود و گام مفید برای پیش‌برد اهداف اقتصادی ایران و عربستان خواهد بود.
بهروز حبیبی نایب رئیس هیات مدیره کروز معتقد است؛ مسیر تقویت بخش خصوصی نیز رشد اتاق‌های بازرگانی از نظر کمی و کیفی است.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی درآمد سرانه هر ایرانی و زیر خط فقر بودن ۱۰ میلیون نفر، گفت که عدم تدوین واقعی و درست برنامه هفتم، فرصت بازیابی اقتصاد را از بین می‌برد.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید قوانین سختگیرانه دولت چین برای مقابله با کرونا، پرواز به این کشور را دشوار کرده است.
در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد. در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.
دخترکوچک گفت: مادربزرگم هر یک یا دوماه من و خواهر و برادرم را به مشهد می‌آورد تا در مکان‌های تردد مسافران و گردشگران گدایی کنیم وقتی پول زیادی جمع می‌شد همه ما به بابل بازمی گشتیم و بعد از مدتی دوباره به مشهد می‌آمدیم، اما از یک سال قبل مادربزرگ و عمویم نقشه دیگری کشیدند تا پول بیشتری به دست بیاوریم این بار مادر بزرگم ما را به مشهد می‌آورد تا با شگردی خاص از مسافران و به ویژه کسانی که پوشش عربی داشتند سرقت کنیم.
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ