بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.
ضمن حلالیت خواهی از دولتمردان و به ویژه تیم اقتصادی که با موفقیت هر چه تمام‌تر نگذاشتند دلار ۲۵ تومنی ۸۰ تومان بشود، چند نمونه دیگر از مواردی را که باید از دولت تشکر شود، ذکر می‌کنیم.
هری کین، ستاره انگلیسی جدید بایرن مونیخ، با انتشار پیامی از هواداران تاتنهام و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
جو بایدن رییس جمهور آمریکا  دستور اجرایی را امضا کرد که سرمایه گذاری های جدید در فناوری های حساس چین مانند تراشه های رایانشی را منع می کند.
زیون سوزوکی، دروازه‌بان ژاپنی، پیشنهاد منچستریونایتد را نپذیرفته است.
باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان مصدوم بایرن مونیخ، دیروز در کمپ تمرینی این تیم به شکلی به تمرین پرداخت که عکاسها نتوانند از او تصویربرداری کنند.
مانوئل نویر با بایرن راهی تور آسیایی نخواهد شد و حتی به بازی اول بوندسلیگا نیز نمی‌رسد.
شرزود تمیروف با انتشار یک استوری، پایان کارش در فوتبال ایران را اعلام کرد.
دورتموند حالا بالاتر از بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی در بوندسلیگا محسوب می‌شود.
دوقطبی آمریکا و چین در حوزه فناوری حالا به عرصه هوش مصنوعی هم رسیده است. در سال ۲۰۲۱ دولت بایدن صادرات تراشه‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی به چین را ممنوع کرد و در حال حاضر تنها چند تراشه‌ساز چینی وجود دارند که توانایی تولید جایگزین محصولات آمریکایی را دارند. با این حال، اما تنوع کاربرد‌های هوش مصنوعی و گستره آن‌ها به قدری است که می‌تواند رقابت این دو کشور را وارد فاز تازه‌ای کند.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از پیروزی هفت بر صفر این تیم مقابل الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به رامون دیاز تبریک گفت.
تهران- ایرنا- براساس تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه، دولت جو بایدن صادرات انواع قهوه ساز، توستر، دستگاه تهویه هوا، سشوار و مایکروویو را به روسیه محدود می‌کند.
دولت لهستان به منظور ملاحظات امنیتی، حمل سلاح در این کشور را در مدت حضور رئیس جمهور آمریکا در ورشو ممنوع خواهد کرد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
رهبر انقلاب فرمودند: فاصله‌ها بعضی قومی است، بعضی نژادی است، بعضی زبانی است، اینها مهم نیست؛ به نظر من آنچه امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم، مسئله‌ی مذهبی است.
لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به تمجید از کیفیت جمال موسیالا پرداخته است.
جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از پپ گواردیولا بابت اعتمادش در بازی امروز برابر ولورهمپتون تشکر کرده است.
در نیمه اول احساس می‌کنم هم گلی که زدیم درست بود هم داور پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، نسبت به برنامه ریزی فصل فوتبال در ایتالیا شکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ