اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
شاهرود- کمبود شدید منابع آبی در شاهرود طی روزهای اخیر، وضعیت این شهرستان را بحرانی کرده است.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
چلسی در یک دیدار پرانتقاد دیگر، در استادیوم خانگی خود با 2 گل برابر برنتفورد تن به شکست داد تا روزهای بحرانی آبی های لندن ادامه داشته باشد.
شاگردان ریکاردو ساپینتو، در حالی که این باشگاه روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، اولین بازی سال را برابر ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارند.
برخی باشگاه‌های لیگ برتری در روزهای پایانی سال با مشکل مالی مواجه شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
استقلال در تلاش برای گذر از روزهای بحرانی است و ریکاردو ساپینتو برای گذر از این روزها روی کمک دستیار ایرانی اش یعنی خسرو حیدری حساب ویژه ای باز کرده است.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بار دیگر شکست خورد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه‌دار باشد.
رانندگی در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و رانندگان در روزهای برفی و بارانی باید مراقبت بیشتری داشته باشد.
روزهای بارانی و آلوده پیش روی تهران
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی در روزهای آینده به استان خبر داد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
روابط میان دو متحد قدیمی یعنی آمریکا و عربستان این روزهای بحرانی است و ریاض تصمیم به نادیده گرفتن خشم آمریکا برای نخستین بار گرفته است.
از آخرین روزهای بحرانی و تلخ برای رئال مادرید، زمان زیادی سپری شده است.
بایرن مونیخ روزهای خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ