جمعیت هلال احمر طی بیانیه ای علیه ریکاردو ساپینتو خواهان برخورد با سرمربی استقلال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت:اصلاحیه های تنظیم‌گری فناوری اطلاعات درحوزه های تولیدات نرم افزاری ،خدمات مراکز داده و خدمات ابری درانتظار تصویب در مراجع ذیصلاح است.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
قائم مقام سازمان بازرسی از اخذ توضیح ۴۶ مدیر به دلیل عدم اجرای تکالیف مندرج در قانون حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مدیرانی که دلیل موجهی نداشتند به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.
جرم «کشف حجاب»، یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند.
جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
یک دختر مسلمان آمریکایی مصری‌تبار ساکن منطقه آستوریا در نیویورک موفق شد مجوز پحش اذان از مساجد این منطقه را از مراجع ذیصلاح دریافت کند.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
صلاحیت علیرضا پورسلمان تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی از سوی مراجع ذی صلاح تایید نهایی شد.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به تعیین زمان دو فدراسیون گفت که برای برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون دیگر منتظر تعیین وضعیت کاندیداهای‌شان از طرف مراجع ذی صلاح هستیم.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
با توجه به عدم برگزاری دو دیدار از مسابقات تیم شهرخودرو در رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل عدم حضور تیم شهرخودرو در هفته‌های اول و دوازدهم مسابقات ضمن خروج تیم شهرخودرو از جدول مسابقات لیگ یک و سقوط به رده‌های مسابقاتی پایین تر، پرونده تیم به مراجع ذیصلاح جهت اتخاذ تصمیمات قانونی بعدی ارجاع می‌گردد.
«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.
مشکل پاسپورت علی دایی که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
مشکل پاسپورت علی دایی و همایون شجریان که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
زارع پور گفت: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودیت های ایجاد شده در برخی پلتفرم‌ها بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بود و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع است.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.
به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ