معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت:اصلاحیه های تنظیم‌گری فناوری اطلاعات درحوزه های تولیدات نرم افزاری ،خدمات مراکز داده و خدمات ابری درانتظار تصویب در مراجع ذیصلاح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز ملی رقابت ضمن اعلام اینکه «شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر» یک شورای خودخوانده است، تاکید کرد که ساترا به دلیل وابستگی به صدا و سیما صلاحیت لازم برای تنظیم گری در بازار را ندارد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب قانون برای تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها و اخذ مالیات از خانه‌های خالی دیگر در بخش مسکن خلأ قانونی وجود ندارد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن از اهرم‌های سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری دولت در صنعت و بازار خودرو انتقاد کرده است.
فارغ از هرگونه فضای دیپلماتیک تازه‌ای که از توافق موفقیت امیز ایران و عربستان سعودی ایجاد شود اسلام آباد و دهلی نو با دقت عمل و احتیاط رویکرد خود را تنظیم خواهند کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه شورای عالی بورس قانونگذار نیست، گفت: برای تنظیم عرضه خودرو در بورس نیاز به قانون جدید در مجلس داریم مگرنه شورای رقابت باید تنظیم گری کند.
معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری مدیریت منابع آب گفت: استفاده از پساب در صنایع برای ذخیره سازی آب های زیر زمینی صنایع را موظف کرده پسابی که تحویلشان داده می‌شود این را تصفیه و بازچرخانی کنند.
رییس کل سازمان امورمالیاتی کشوربا بیان اینکه مالیات برجمع درآمد،ابزاری برای تنظیم‌گری اقتصاد است،گفت:مالیات بر جمع درآمد میتواندابزار بسیار کارآمدی در جهت کنترل قیمت طلا،سکه،دلار و ارز باشد.
مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر عایدی سرمایه نقش تنظیم گری دارد، یعنی اتفاقات بازارهای غیر مولد را تنظیم می‌کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح مالیات بر سوداگری به آرامش بازار کمک می‌کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از موارد مهم که در دنیا انجام شده،مالیات بر عایدی سرمایه است که اساسا جنس ان تنظیم گری در اقتصاد است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور فناوری در عرصه تنظیم‌گری و حکمرانی شاهد آن خواهیم بود که منافع حداکثری برای مردم به دست آید.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است. بندی که عملا امکان و اختیار قانونی اعمال سیاست خط‌مشی ترافیک و کاهش پهنای باند پلتفرم‌های مختلف را به این کمیسیون داده و دست اعضا را در محدود کردن دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و واتساپ باز می‌گذارد.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب گفت: با افتتاح طرح غدیر زمینه تامین آب بیش از ۶۰ درصد از مردم خوزستان مهیا شده و همزمان پروژه‌های آبی سایر مناطق آبی کشور با سرعت پیش خواهد رفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختیارات و وظایف معاون تنظیم‌گری و نظارت در بانک مرکزی را تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمیته‌های تخصصی هیئت عالی بانک مرکزی شامل کمیته سیاست‌گذاری پولی و ارزی و کمیته تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی را مشخص کردند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۵۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.
وی با اشاره به این که در حال حاضر نزدیک به ۸۵۰۰ دفترخانه اسناد رسمی داریم گفت: طرحی را دنبال می‌کنیم که مشاوران املاک و خودرو به وظیفه خودشان در قانون تجارت عمل کنند و نقش تسهیل گری داشته باشند، متولی تنظیم سند مشخص است، حتی اسناد تعهدی را باید به دفترخانه‌ها محول کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ