شهردار منطقه ۱۱ گفت: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه‌لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پلمب ساختمان تجاری ناایمن و پرخطر «داد» خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پاساژ «نظامی» یکی از مراکز خرید قدیمی در خیابان نادری اهواز (مرکز خرید اصلی شهروندان) طعمه حریق شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد.
پایتخت دارای ۳۳ هزار ساختمان ناایمن است که ۱۲۹ مورد آن‌ها بسیار پر خطر و خطرناک هستند و در این میان نام مراکز پر ترددی مانند ساختمان پاساژ باملند نیز به چشم می‌خورد.
ملکی گفت: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.
اهواز - شب گذشته تعدادی از شهروندان در پاساژ ساحل اهدار دچار بد حالی شده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ار وقوع آتش‌سوزی جزئی در پاساژ علاءالدین خبرداد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به جزئیات وقوع حریق در پاساژ علاالدین، از اتخاذ تدابیر ایمنی قابل توجه در این پاساژ طی سال‌های اخیر خبر داد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش اطفا شد.
بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگهداری ضایعات است، دچار حریق شد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان آتش‌سوزی خاموش شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اغتشاشگران پاساژ علاالدین و شرق تهران و همچنین کشف ۴۶ قبضه سلاح سرد خبر داد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاشات پاساژ علاءالدین تهران خبر داد.
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
پایتخت دارای ۳۳ هزار ساختمان ناایمن است که ۱۲۹ مورد آنها بسیار پر خطر و خطرناک هستند و در این میان نام مراکز پر ترددی مانند ساختمان پاساژ باملند نیز به چشم می خورد.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
یکی از کسبه پاساژ آزاد با بیان اینکه کسبه فعال در این پاساژ همه سرقفلی‌دار هستند و مالک فردی است که سالهاست به ژاپن متواری شده و وکلای او کار‌های او را پیگیری می‌کنند گفت: پلمب پاساژ منجر به این شده است که افرادی که سرقفلی دار هستند و مغازه‌های آن‌ها تا ۲ میلیارد تومان ارزش دارد، مغازه‌های خود را به قیمت نازل ۱۰۰ میلیون تومان به مالک واگذار و از این محل متواری شوند.
اواخر تیرماه امسال بود که کمیته ایمنی شهرداری در منطقه ۱۱ پس از جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر، از بررسی‌های صورت‌گرفته و اقدامات قریب‌الوقوع درخصوص بعضی از ساختمان‌های ناایمن این منطقه گزارش داد.
شهردار منطقه ۱۱ از‬ تخلیه و پلمب پاساژ آزاد به‌عنوان یکی از ناامن‌ترین ساختمان‌های تهران خبر داد.
شهردار ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: روند اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز آزاد آغاز شده است و مدیریت شهری به جد پیگیر رفع خطر توسط مالک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ