«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به نگرانی برخی هواداران درباره سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به غیبت نام یحیی گل محمدی در لیست مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.
باشگاه ذوب آهن در پی شکست سفید و سبزها در دربی نسبت به این مسئله اعلام موضع کرد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست تا قبل از دیدار هفته دوازدهم برابر پرسپولیس مشکلات مالی تیم را حل کند.
درویش در مورد شایعاتی که پیرامون پرسپولیس به خصوص موضوع عدم بازگشت لوکادیا به ایران مطرح شده، عنوان کرد: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس است آیا وقتی را سراغ دارید که هیچ شایعه‌ای نباشد؟
جواد نکونام همچنان سرمربی تیم ما است و موضع ما نسبت به حضور او در تیم‌ملی همان موضع قبلی است.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
مدیرعامل پرسپولیس شایعات در خصوص برکناری‌اش را رد کرد و مدعی شد به جای پرداختن به این موضوعات بهتر است به دنبال اتفاقاتی که باعث بدهی این باشگاه شده بپردازند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه گفت: از این وضعیت کاملا غافلگیر و شوکه شده‌ام چون هیچکس آن را پیش بینی نمی‌کرد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
مدیرعامل پرسپوليس با حضور در محل انتخابات فدراسیون فوتبال، درباره انتقال کاوه رضایی نیز صحبت کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکایت دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد و گفت: مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ