به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
دبیر مجمع فدراسیون اسکواش گفت: در حال حاضر تنها تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای ما معتبر است تا زمانی که تایید صلاحیت‌های جدیدی از سوی نهادهای نظارتی برای شرکت در انتخابات ظرف ۱۵ روز آینده به ما اعلام شود.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری تأیید شد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: قوه قضاییه مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین، پاسخ استعلامات را داده است.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی روز 6 شهریور برگزار می شود که هنوز رسما اسامی کاندیداها اعلام نشده است.
طبق گفته رئیس کمیته بدوی انتخابات در تلویزیون که فیلم آن هم موجود است، تایید صلاحیت کاندیداهای فوتبال شناور است و شايد دو روز بعداز اعلان احراز شایستگی وی، اسنادی برسد و صلاحیت وی نقض گردد
در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز فهرست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته در حالیکه دستورالعمل اجرایی روی این موضوع تاکید دارد.
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال فارس گفت: نماینده ورزش و جوانان فارس در اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال فارس شرکت نکرد اما طبق قانون جلسه برگزار شد.
اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیات مدیره کانون مرکز اعلام شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.
مهمترین اهداف شرکت افزایش سرمایه و ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی است
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ