معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: پیشگیری از اعتیاد در رأس کارها قرار گیرد و ذیل آن مصون‌سازی، مهارت‌آموزی و فرزندپروری آموزش داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» در اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات تأکید کرد.
وزارت حج و عمره عربستان بر ضرورت دریافت مجوزهای مربوط به برگزاری مناسک حج تاکید و مجازات‌های عدم دریافت این مجوزها را اعلام کرد.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای ترکمنستانی خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، بر ضرورت همگرایی کشورهای اسلامی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
۴۲ نفر از نمایندگان در تذکری به به وزرای جهاد کشاورزی و صمت خواستار افزایش کنترل بازار در آستانه سال جدید شدند.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق با رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
عبدالله دوم پادشاه اردن بر لزوم توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و مقدسات آنها تاکید ورزید.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
سازمان ملل بر اهمیت حفظ وضع تاریخی و قانونی حاکم بر قدس و مسجد الاقصی و نقش اردن در نظارت بر وضعیت قدس و مقدسات اسلامی آن تاکید کرد.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
مرجع عالیقدر شیعیان عراق با هیاتی از مقامات سازمان ملل متحد در شهر نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه پرتغال، بر ضرورت بسته شدن پرونده‌های اتهامی آژانس علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
وزیر دادگستری بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضاییه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی در توئیتر نوشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است که با جمله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، بر اهمیت، ضرورت و فراگیری این اصل مهم تأکید کردم.
وزیر دادگستری بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضاییه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری قضایی جامع و کامل درباره مرگ مهسا امینی و بررسی این موضوع در مجلس گفت: لازم است در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و بازسازی صورت گیرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوئد ضمن اشاره به فرآیند و رأی غیر قانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیر قابل قبول خواند و بر ضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری ایشان تاکید کرد.
معاون کل دادستانی در دیدار با اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت اقدام فوری و قاطع جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت این سازمان در محکوم کردن رژیم صهیونیستی و توقف جنایات و تجاوزات این رژیم تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ