وزیر میراث‌فرهنگی در توئیتر نوشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است که با جمله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، بر اهمیت، ضرورت و فراگیری این اصل مهم تأکید کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ابراز امیدواری کرد تیمش با امتیاز صفر مسابقات لیگ برتر را آغاز کند.
سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی ازبکستان در بازی برابر ایران حاضر نبود.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جَو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم.
تیم ملی در شرایطی برابر قرقیزستان نیز به برد پرگل دست یافت که موقعیت‌های مناسبی از روی ضربات ایستگاهی از دست داد.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان تسلیم و عقب‌نشینی نیست بلکه ما معتقد هستیم با قوی شدن می توان دشمن را شکست داد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برسیم.
کرمان- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مقابل جریانی که برای نابودی میراث فرهنگی اقدام می‌کند ایستاده ایم و تمام تلاش ما برای حفظ میراث کشور است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
سرمربی فولاد می‌گوید که مقابل ذوب‌آهن باید باهوش و زیرک حاضر شوند.
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، ضمن تحسین عملکرد فولام از کسب پیروزی و ثبت کلین شیت مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: از بازیکنانم بابت عملکردشان در نیمه نخست بازی با پرسپولیس گلایه دارم.
نیکولو بارلا، هافبک اینتر اولین گل نراتزوری در مصاف با بنفیکا را به ثمر رساند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فوق العاده ای با هوادار بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فوق العاده ای با هوادار بود.
ایمان عالمی می‌گوید هوادار در ورزشگاه آزادی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و انتظار دارد یکی از بازی‌های جذاب لیگ مقابل استقلال رقم بخورد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام توان تیم این است که در بازی با فولاد خوزستان بدون اشتباه ظاهر شوند.
بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
رییسی گفت: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.
نماینده، ولی فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستا‌ها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ